powerISO kan wordpress niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Nancy*

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
hoi ik heb wordpress maar powerISo kan hem neit vinden om te openen,als ik wordpress erin sleep dan kan ik alleen een (nieuwe Image bestenden) maken,en als ik erop klink kom ik bij powerISo uit,

dit heb ik zo nu opde computer
naamloosoc.jpg

Wat jij probeert, zijn twee verschillende werelden met elkaar te verenigen .. Dat gaat helaas niet lukken :)

wat moet ik dan doen????,wat heb ik dan allemaal nodig om een website temaken,de rest heb ik alleen de programmas nog

Laatst bewerkt:
Om dat wordpress bestand uit te pakken moet je een programma hebben zo als winzip of winrar kan je op http://www.rarlab.com/rar/wrar401nl.exe vinden. verder moet je dan alle bestanden uploaden naar je host en een database aanmaken en dan wijst de rest van zelf. Je krijgt dan een installatie waar je je database gegevens moet invullen gebruikers naam etc... Daarna kan je inloggen en dan wijst het van zelf. (wel alles uit het wordpress zip bestand op je host zetten)

gr pascal

Wat Pascal zegt klopt. Je zou ook een homeserver kunnen opzetten op je computer met Xampp, maar dan kun je alleen op je eigen computer de site zien. Ik gebruik dit voor het ontwerpen van sites en het testen ervan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan