Powerlampje niet aangesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Ik krijg het powerlampje niet aangesloten. Uiteraard heb ik op mijn mobo al zitten kijken wat ik kan doen maar het lukt me niet. Als ik de beide lampjes goed aangesloten krijg (HDD + power) werkt de powerbutton niet meer. Dat is uiteraard ook niet handig.

Het is een:
Kast
Midi Aopen H500B USB/1394 300w
CA320037.gif


Mobo
Asrock P4VT8 LAN/Aud/RAID P4
MB400007.gif
 
In de handleiding staat precies hoe je de kabeltjes moet aansluiten, meer dan dat nauwkeurig opvolgen kun je niet doen.
 
Nee, de aansluitingen zijn iets anders. Ik heb van die losse 1 pins blokjes zeg maar en van die blokjes waar 2/3 pinnetjes in kunnen.

En losse blokjes waar power op staat en dus ook van die grote blokjes..
 
Foto's??
Overigens, die twee/drie blokjes die jij omschrijft, daarvan kan je de inwendige stekkertjes omwisselen. Je kan met een klein schroevendraaiertje het zwarte lipje iets omhoog buigen, dan kan je het inwendige er uit helen en indien noodzakelijk op een andere plek weer plaatsen.
 
Uuhm ja.

Het komt er dus op neer dat ik dacht dat je die grote moest gebruiken en dat paste dus goed niet. Want 3+3 = 4 ;)

Toen deed ik die kleine maar dat werkte niet. Toen bleek +/- omgedraaid te zitten. De HD deed het wel namelijk en die zat andersom. En nu brandt er een leuk klein groen lampje :cool: .

Thx :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan