Uiteraard doe ik dat voorstel : TS was begonnen met te stellen dat hij een kabel trekken naar die ruimte niet zag zitten, staat al in zijn vraagstelling dus dacht ik toch to the point te hebben geantwoord, niet ?
Dat staat er niet... er staat dit....
I Een kabel van de garage tot op mijn bureau trekken zie ik niet zitten..
En als het nl in een hoek v/d garage was geweest..... had dat wellicht gekund...
tot op je bureau... ik snap dat mensen het
door de garage lopen van die kabel vervelend kunnen vinden...
Door de mensen op die optie te attenderen... kan het toch mogelijk zijn.
De kabel komt tot aan de rand/hoek van de garage.. daar komt het Wi-Fi punt... goedkope/maar prima Wi-Fi ... klaar... geen kabel door de garage slingeren of moeten leggen en toch Wi-Fi..
Out of the box denken....
Je bent zeeeer flexibel....:
dus dacht ik toch to the point te hebben geantwoord, niet ?
Dus je gaat nu toch weer helemaal terug naar een W-Fi alone antwoord, nu daar voor gekozen is....?
Wat ik in #11 voorstelde en wat route99 hieronder voorstelt is in wezen hetzelfde, alleen is die Devolo Gigabit volledig draadloos dus zonder die kabel .
Dus nu niet meer hetzelfde ?
Met de UTP kabel kun je een veel minder probleemloze Wi-Fi installeren dan via het stroom net, daar zijn de resultaten sterk wisselend.
De TS vroeg zich dan ook af
Zou een Powerline adapter soelaas brengen?
En daar heb ik een UTP/WiFi optie voor aangeboden en das toch echt iets anders dan wat je zelf schreef
Devolo Gigabit volledig draadloos dus zonder die kabel
De TS is gelukkig voorlopig blij, de lakmoes proef komt nog. Sterkte ermee!
Ik word wel een beetje moe hoe al dat "gedraai" bij mij binnenkomt... om zaken die technisch gewoon niet hetzelfde zijn.