powerpoint 2003 geen muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

skineke

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2008
Hallo,

Ik heb een presentatie gemaakt waar ik vanaf begin tot einde een liedje wil laten spelen. (roxy music:avalon) Als ik het zelf afspeel hoor ik muziek, maar als ik het via mail verzend is er geen muziek te horen.
Eerst heb ik geprobeert met een mp3 liedje, maar dan las ik op internet dat je in powerpoint 2003 geen mp3 liedje kan laten afspelen, dus heb ik via een programma Cdex genaamd om gezet in wave, met dit progr. blijft de grote ook behouden (vb als je liedje bij mp3 4mb. was blijft het dat bij wave ook 4mb.)

ik doe dat via invoegen/ filmsen geluid/geluid uit bestand/ je kiest het nr dat je wil en druk ok.
Ik doe ook extra/optie/geluid koppelen aan bestand groter dan 50000kb.
En afspelen stoppen na vb. (in mijn geval )14 dia's.

Dit is volgens mij toch hoe het zou moeten en toch horen mijn vrienden GEEN muziek.
Weet iemand raad, want ik heb me al zot gezocht.

Of moet ik bij het verzenden via mail een mapje maken en mijn presentatie daarin steken en ook de wave in die map steken?? Ik weet het niet. Maar als het op die manier moet kunnen de mensen mijn presentatie via mail toch niet open klikken door op dat paper klipje te klikken????
Alle hulp is welkom want heb me al suf gezocht:confused:

Muziek in PowerPoint

Klopt, want PowerPoint speelt het liedje vanaf jouw computer af.

Voorbeeld:

Jij hebt een liedje staan in de map Mijn Muziek. Je mailt het naar iemand anders, maar op die andere computer denkt PowerPoint: Ik kan het liedje niet vinden in de map Mijn Muziek.

Dus als je het liedje ook mailt en op die andere computer in dezelfde map zet als op jouw computer, werkt het wel.

antw

Heb geprobeerd alles in een mapje te steken, met alles bedoel ik presentatie met wave ingevoegd + nog eens apart het wave liedje dus 2 dingen en dan kopiëren naar gecomprimeerde map en ik verstuur en nog horen mensen niets.

Zot ga ik nog worden

antw

Ik kan toch niet van de mensen verwachten dat ze dat liedje dan eerst even gaan opslaan op de schijf (D:in een mapje music genaamd in mijn geval) waar ik ook mijn muziek heb staan.

Als mensen hun mail openen moet het direct hoorbaar zijn.

Weet je wat ook zo raar is?
Als ik als inpak via bestand/inpakken voor cd dan komt alles in een mapje.
MAAR, als ik indat mapje ga kijken staat er mijn muziek ok bij maar terug in mp3 terwijl ik het als wave heb ingevoegd.

Ik snap er niks meer van.

Heb uit die map die ingepakt is voor cd de mp3 gewist en de wave er ingestoken,en dan kopiëren naar gecomprimeerde map. Maar dan zit ik bijna aan 12mb en kan ik het dus niet meer versturen omdat het te groot is. Daar zoek ik nu al 2 weken op he
:evil:

Help??!!

Kan iemand me helpen aub???

Ik vind het niet op mijn eentje.
Please help! :(

powerpoint 2003/muziek

Als het goed is wordt een wav-bestand bij de presenbtatie ingesloten, tenzij het te groot is. Met andere woorden: het zou gewoon meegestuurd moeten worden omdat het met die presentatie is opgeslagen. Nu lijkt me dat in jouw geval wel te gaan, maar wellicht kun je het nog wat kleiner maken? Misschien helpt het als je in je presentatie de muziek met een vertraging van 0,1 sec. na de vorige 'gebeurtenis' laat beginnen. Succes!

muziek

T bone-m: bedankt, ik heb dit direct geprobeerd,doorgest en er is blijkbaar nu WEL muziek te horen MAAR HEEL stilletjes. Hoe los ik dit nu op????????

bij tijdinstellingen/geluidinstellingen en ik klik op dat luidsprekertje heb ik de volume knop helemaal naar boven geschoven. Dat is toch goed of niet??

Waarom kan dat nu toch niet direct goed werken, jullie moesten eens weten hoelang ik hier al op zoek.

Is het volume van de muziek wel goed als je hem gewoon afspeelt?

Nee dat liedje speelde in wave formaat als ik het gewoon beluisterde ook niet luid, heb nu met een ander liedje geprobeerd, en dat speelt wel goed, ik had dat beter van in begin geprobeerd. Nu moeten mijn vrienden wel nog laten weten of zij het horen.

gevonden

Probleem is opgelost, Het bleek bij het liedje te liggen, eigelijk was ik al dagen goed bezig, ik moest eerder geprobeerd hebben met eenander liedje.

Toch bedankt voor de antwoorden :thumb: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan