PowerPoint 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

arievanloo

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2007
Ik zit met een serieus probleem.
bezig met een presentatie, waarin ik 1 dia heb, waarin ik alle deelnemers voorstel, voordat een avond begint.
Daar zitten dus de nodige animaties in, fotos en tekst in en uitvliegen etc.
Die moet worden herhaald, totdat de avond begint.
Ik neem aan, dat je de dia moet starten met Na Vorige, maar hoe dan verder, ik heb al van alles geprobeerd en krijg hem niet repeterend.

Wie helpt?
Ik kan die dia eventueel meesturen, maar weet niet of dit mag en hij is 142 KB.

Ik denk dat je 2 presentaties moet maken. Op de eerste zet je dan de dia waarmee je iedereen voorstelt. Via de optie diavoorstelling / dia voorstelling instellen kun je dan deze dia laten repeteren tot dat je op escape drukt. Als je de avond begint start je de 2e presentatie met de overige dia's.

Power Point 2003

Ik ben nu zover, dat ik begrijp, dat je de diaovergang op automatisch na een bepaalde tijd moet aanklikken.
Ik begrijp alleen niet, of de tijdsaanduiding 00:00 nu uren en minuten of minuten en seconden betekent.
Want hij loopt nog steeds niet door.

00.00 is minuten.seconden Ik neem aan dat je nu spreekt over de 2e presentatie. En dat je de eerste steeds herhalend hebt gekregen

PS Kan zijn dat een volgende reactie van mij op zich laat wachten Ik heb problemen met mijn beeldscherm; dit valt telkens uit en soms duurt het een hele tijd voor hij weer aangaat. Zal maandag wel op een nieuw scherm uitgaan.

Laatst bewerkt:
Power Point

Bedankt
Ik ben er helemaal uit.
Het is niet duidelijk aangegeven en de helpfi=unctie geeft ook niet volledig uitsluitsel.

Ik had ook geen hekel aan werken, maar ben toch blij, dat ik nu mijn eigen tijd kan indelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan