powerpoint in dvd speler

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Is het mogelijk reeds gemaakte powerpointpresentaties af te spelen in een dvd speler die aan een tv gekoppeld is (dus niet via de comp)??? Of heb je een programma nodig die pps of ppt bestanden converteert naar mpeg (af te spelen in dvd)???
Hoe kan ik dit aanpakken als het mogelijk is???
Ik hoop dat iemand me kan helpen..

Nee,is volgens mij niet mogelijk,want je hebt een pps viewer nodig.

welke

Bennie..
welke gebruik jij dan om zo'n PP presentatie op te nemen als AVI? Ik heb wat zitten frobelen, maar krijg een enorm groot beeld. Er wordt zeg maar een klein stuk van mijn beeldscherm heel erg uitvergroot.. Zal best wel ergens een instelling zijn, maar kon m nog niet zo snel vinden...

thanks

Bennie..
thanks.. ook voor je berichtje.. hoe kan ik nu precies het afspelen van een powerpointpresentatie opnemen? En niet de klikjes vooraf en achteraf... Dus alleen de presentatie op volledig beeldscherm??? Ik heb al geprobeerd in 1 van de programma's misschien iets weg kon knippen, maar dat kon ik zo snel niet vinden..

Start de Camtasia recorder op. Ga naar Capture\input en zet hem op "screen" en bij output op "file". Staat er in het venstertje onderaan "press F9 to capture? Ok, verklein Camtasia.

Open je PP-presentatie en laat hem lopen. Als het goed is, is die al beeldvullend. Op het moment dat de PP gaat lopen druk je op F9. Camtasia neemt op de "achtergrond" je presentatie op. Als je klaar bent druk je weer op F9 en klik je op stop. De opname stopt. Geef de opname een naam. Het wordt bewaard als een AVI. Die kan je vervolgens branden naar een CD. Om die CD weer af te kunnen spelen in een DvD-speler, moet je hem branden als een VCD. Lees ook dit bericht

Het zal allemaal even fröbelen zijn, maar oefening baart kunst.

Groetjes,
Bennie
P.s. over welke klikjes heb je het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan