Powerpoint-intro invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maniac

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Hey,

Ik ben bezig met het maken van een website voor mijn voetbalteam en daarbij wilde ik een leuke intropagina maken, die met behulp van een klik doorgaat naar de werkelijke site.

Hiervoor heb ik in powerpoint een dia met effecten gemaakt, namelijk een vertraagd binnenkomende afbeelding en tekst op een zwarte achtergrond, met daaronder een stukje muziek. In powerpoint ging dit alles vrij simpel, alleen het maken van een dergelijk intropagina bleek in Dreamweaver of de gratis versie van Flash niet te lukken. Vandaar de vraag of iemand weet hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Ik heb de site gemaakt met Macromedia Dreamweaver 8, waarbij ik alleen gewerkt heb in de designmode, dus veel verstand van java en al die codes heb ik niet.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Maniac,

Ik zag dat je je vraag 2x gepost had, omdat je iets wilde wijzigen in je tekst.
Ik heb je wijziging in je eerste post gezet. Een 2e post met hetzelfde onderwerp heet een "Crosspost" en is niet toegestaan.
Als je iets wilt wijzigen aan je tekst, klik dan in je post rechts onderaan op "Aanpassen".

Je 2e post heb ik verwijderd.

Bedankt voor het verwijderen. Per ongeluk 2 keer geplaatst. Mijn vraag gaat trouwens niet zozeer om powerpoint, maar meer om een vertraagd binnenkomende afbeelding en tekst op een zwarte achtergrond, met daaronder een stukje muziek.

In powerpoint ging dit alles vrij simpel, alleen het maken van een dergelijk intropagina bleek in Dreamweaver of de gratis versie van Flash niet te lukken. Vandaar de vraag of iemand weet hoe ik dit het beste kan aanpakken? Met welk programma en of het uberhaupt mogelijk is? Misschien dat de titel wat verkeerd geformuleerd is.

Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan