powerpoint naar video omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

siskamichiels

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2014
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een manier om een ppt voorstelling met gifanimaties om te zetten naar een wmv of avi filmpje. Ik kwam uit op een aantal betalende opties maar aangezien ik dit maar eenmalig wil doen (het is onze geboortegeschenk ipv doopsuiker...) zoek ik toch een goedkopere manier... Is hier soms iemand die dit eventueel tegen betaling kan doen? Ik probeerde reeds ppt2video free uit maar de kwaliteit van het filmpje laat de wensen over... De bedoeling is om het filmpje uiteindelijk op de televisie te kunnen bekijken...

Wie kan (vrij dringend) helpen...?

Groetjes
Siska

Welkom op helpmij.nl :thumb:
Met welke versie van powerpoint heb je deze gemaakt? Vanaf 2010 kan je deze blijkbaar direct als video opslaan.
Info via microsoft

Laatst bewerkt:
Het is maar de 2007 versie... En ik dacht te hebben gelezen dat zelfs in de 2010 versie de gifanimaties verloren gaan bij het omzetten... Ik maakte het filmpje echter speciaal in powerpoint omdat windows movie maker niet met GIF bestanden kan werken...

Laatst bewerkt:
Ik heb je een prive bericht gestuurd met het mailadres waar je de ppt heen kan sturen, ik wil het wel voor je proberen.

ik probeer het door te sturen maar nu blijkt het bestand te groot dus ik probeer het via dropbox...
Groetjes en alvast heeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt

Gezien :thumb: ga m'n best doen voor je.

oooooooooo fantastisch! hééééééééééééééél erg bedankt, echt echt echt echt waar!

Hoi siska, klopt het dat er geen geluid in is verwerkt?
Bestand is gecontroleerd op compaitbiliteits problemen, daarin zijn er geen problemen gevonden met oudere versies. Dus dat moet goed zijn.
Als er idd geen audio in verwerkt zit, kan ik verder.

De audio voeg ik achteraf wel bij in moviemaker, hij wou bij mij het geluid niet afspelen in powerpoint.

Ok, thnx, ik ga aan de slag

Je hebt een dropboxlink via pb gehad. Ik hoop dat het volledig naar je zin is.

Het filmpje is werkelijk fantastisch!!! Hoedje af en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!!!!

Graag gedaan Siska. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan