Powerpoint niet in volledig scherm .

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feyenoord1

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Ik krijg m,n Powerpoint voorstelling in m,n website niet goed.
Ik krijg gewoon de standaard werkbalken te zien , i.p.v. het volledige scherm zoals het hoort bij een powerpoint presentatie.
Ik werk met Frontpage 2003 .
Voor de goede orde , hij speelt wel goed af als ik hem afspeel als hij niet in m,n Frontpage staat .
Wie kan of wil mij helpen.

b.v.d.
Hans.

ik denk dat je hem als link moet plaatsen en als ze er dan op klikken dat hij dan als eigen programma opent.

ik begrijp dat jij hem in wil voegen en als je dan op een link klik dat hij dan in de browser afspeelt maar dan als volledig scherm.

dat ken ook maar dan moet je er bij zetten dat ze op f11 moeten drukken of je voegt een javascript in die dat automatische doet.

ik denk dat je hem als link moet plaatsen en als ze er dan op klikken dat hij dan als eigen programma opent.

ik begrijp dat jij hem in wil voegen en als je dan op een link klik dat hij dan in de browser afspeelt maar dan als volledig scherm.

dat ken ook maar dan moet je er bij zetten dat ze op f11 moeten drukken of je voegt een javascript in die dat automatische doet.

Bedankt voor je antwoord.
Maar hoe bedoel je precies als link plaatsen.
Ik bedoel, als ik b.v. een logo neerzet , en ik link hem naar m,n presentatie, dan komt hij niet in een volledig scherm.
En op F11 drukken?...... , Of javascript invoegen , verklaar je nader als je wilt .

ff je heb een link alsje erop klik komt je powerpoint presentatie. die opent welgewoon in mspowerpoint?

ik dacht dat je bedoelde dat hij gewoon in je browser opende.

als hij in mspowerpoint opent maar je dan eerst nog op diavoorstelling moet drukken. moet je je presentatie anders opslaan.

ff je heb een link alsje erop klik komt je powerpoint presentatie. die opent welgewoon in mspowerpoint?

ik dacht dat je bedoelde dat hij gewoon in je browser opende.

als hij in mspowerpoint opent maar je dan eerst nog op diavoorstelling moet drukken. moet je je presentatie anders opslaan.

Ja, als ik er op klik , dan opent hij in mspowerpoint.
Maar niet in een volledig scherm zoals het gebruikelijk is met mspowerpoint presentaties.
Nee , ik blijf dus gewoon m,n werkbalken zien als ik hem open in m,n website.
Maar het rare is ook , dat als ik m,n mspowerpoint presentatie invoeg in Frontpage , dat hij dan niet de echte voorstelling opslaat , maar de voorstelling waarin ik hem gemaakt hebt.
De gemaakte voortelling heeft een rood icoontje, en de echte is blaauw .

je moet bij de powerpoint pres. kiezen voor opslaan als en dan opslaan als webpagina

als je hem in je browser wil laten zien.

als je hm als diavoorstelling los wil laten zien klik je op opslaan als.
en dan op powerpoint voorstelling dacht ik.

en dan heb je een bestand dat gelijk in de ms powerpoint viewer wordt geopend.

(koppeling beschrijf ik nu ff snel uit me hoofd dus kunnen ietsjes afwijken)

je moet bij de powerpoint pres. kiezen voor opslaan als en dan opslaan als webpagina

als je hem in je browser wil laten zien.

als je hm als diavoorstelling los wil laten zien klik je op opslaan als.
en dan op powerpoint voorstelling dacht ik.

en dan heb je een bestand dat gelijk in de ms powerpoint viewer wordt geopend.

(koppeling beschrijf ik nu ff snel uit me hoofd dus kunnen ietsjes afwijken)

Sorry, ik heb beide geprobeerd zoals je het beschreven hebt , maar hij blijft ze openen in een niet Volledig venster.

hem vaag heb je het met alle powerpoint presentatie bestanden?

t kan ook aan je pc liggen dat je heb ingesteld dat je een powerpoint presentatie altijd met powerpoint wilt openen inplaats van powerpoint viewer.

hem vaag heb je het met alle powerpoint presentatie bestanden?

t kan ook aan je pc liggen dat je heb ingesteld dat je een powerpoint presentatie altijd met powerpoint wilt openen inplaats van powerpoint viewer.

Als ik een powerpoint presentatie opgestuurd krijg , dan opent hij de presentatie zoals het hoort.
Dus in een volledig scherm.
Ik heb een powerpoint viewer gedownload .
Maar maak dat verschil dan? , ik bedoel , als mijn pc b.v.ingesteld zou staan als dat hij een presentatie altijd met powerpoint wilt openen .
En zo ja , waar zou ik dat evt. kunnen veranderen .

kijk je hebt een powerpoint presentatie gemaakt met mspowerpoint. als je op f5 drukt krijge je het resultaat. dit resultaat wil jij los opstarten dat is mogelijk want powerpoint gebruikt voor het viewen van een powerpiont presentatie een powerpointviewer. als je dus op een powerpoint presentatie klik (bijv. in mij documenten.) met je andere muisknop kan je kiezen voor opstarten met powerpoint viewer. nu heb je ook een bestandsformaat als je daarin een powerpoint opslaat opent hij autormatisch in de powerpointviewer. als je op dit bestand klik met je ander muisknop en dan openen met is het ook weer moglijk om dze te openen met mspowerpoint.

conclusie jij wil het laatste bestand. volgens mij gaat dat via opslaan als en dan....

ik zal ze vanavond allemaal ff proberen. of doe jij het ff zelf.

sterkte ik post nog iets.

kijk je hebt een powerpoint presentatie gemaakt met mspowerpoint. als je op f5 drukt krijge je het resultaat. dit resultaat wil jij los opstarten dat is mogelijk want powerpoint gebruikt voor het viewen van een powerpiont presentatie een powerpointviewer. als je dus op een powerpoint presentatie klik (bijv. in mij documenten.) met je andere muisknop kan je kiezen voor opstarten met powerpoint viewer. nu heb je ook een bestandsformaat als je daarin een powerpoint opslaat opent hij autormatisch in de powerpointviewer. als je op dit bestand klik met je ander muisknop en dan openen met is het ook weer moglijk om dze te openen met mspowerpoint.

conclusie jij wil het laatste bestand. volgens mij gaat dat via opslaan als en dan....

ik zal ze vanavond allemaal ff proberen. of doe jij het ff zelf.

sterkte ik post nog iets.

Als ik nu m,n Frontpage open heb , en ik open hem in m,n werkbalk , gaat hij wel open als ik er op druk , zoals het hoort .
Dus 1 stap zijn we al verder .
Maar wil ik hem plaatsen in m,n website dan doet hij het nog steeds niet .
Dus ik denk dat het er nu omgaat , vanuit m,n werkbalk kopieren , verplaatsen of zoiets , en dan op de juiste manier plakken of zoiets.
Ja, ga vanavond zeker uitproberen.
Bedankt dat je zoveel moeite voor me wilt doen .

heb ff snel gekeken. je moet je presentatie opslaan als

PowerPoint-voorstelling.

ook kun je in het menu bestand leuke dingen doen met de knop machtiging.

is wel geinig omdat het op een website komt.

heb ff snel gekeken. je moet je presentatie opslaan als

PowerPoint-voorstelling.

ook kun je in het menu bestand leuke dingen doen met de knop machtiging.

is wel geinig omdat het op een website komt.

Heb ik gedaan als, Powerpoint voorstelling.
Dan krijg je een blauw icoontje van powerpoint.
Maar nu moet ik hem zien te openen in m,n website.
Nogmaals , in m,n werkbalk van m,n website lukt het al.....

mischien scheelt het als je hem zipt en dan zo op je site zet dan kan de kijker hem snel uitpakken en weet je haast zeker dat hij het in volledig scherm doet.

en over die machtigingen als je kiest dat niemand het presentatie bestand mag wijzigen. start hij heel erg hoogst waarschijnlijk in de powerpoint viewer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan