powerpoint op dvd-speler op cd/rw

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenolaerts

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2001
Berichten
62
Mijn vraag is heel simpel (het antwoord hopelijk ook), is het mogelijk om een ppt-presentatie te bekijken op een stand alone dvd speler.
Moet dit perse op een dvd geschreven worden of gaat op ook op een cd-r(w)?
 
Er zijn programma's die van Powerpoint presentaties filmpjes kunnen maken. Deze kun je dan als video-cd branden op een CDR(W).

Zelf gebruik ik die programma's niet, maar wellicht vind je wat via Google.
 
heb me al rotgezocht, maar ik vind het niet, het zal zo simpel wel niet zijn denk ik, als het al mogelijk is
 
ik weet niet wat voor powerpoint je hebt. Ik heb 2003 en dan kan het o.a. zo. (misschien werkt dit voor andere versies ook wel, maar ik heb nu geen tijd om dat uit te gaan zoeken) Ga naar de site www.officeupdate.com . klik dan op je versie en dan invoegtoepassingen voor powerpoint (jouw versie) en dan powerpoint producer downloaden. Daarme kun je heel snel een vcd of iets dergelijks van je presentatie maken.
 
Ik heb het programma gedownload en heb rap iets in mekaar gestoken... Maar nu, hoe krijg ik dat bestand op een cd geschreven zodat mijn dvd-speler dat gaat herkennen? Als ik het programma wil schrijven met nero als vcd zegt hij dat het geen geldig document is!
Heeeeelp!
 
meteen de eerste pagina met google, ingevuld:
pps to vcd

pps naar mpeg

als je dan kiest voor mpeg speelt je dvd-speler hem waarschijnlijk wel af. Maar je kan natuurlijk ook andere extensies proberen als je wilt.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan