Powerpoint op mijn site / Audio???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pablo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Ik heb op onze schoolsite veel oefeningen. Op 1 pagina heb ik een powerpointoefening VORSTELLEN (links op de pagina):

http://www.tabor.nl/oscarromero/onderwijs/vakken/Duits/Oefeningen/Aussprache.htm

Deze oefening opent goed, maar ik hoor geen AUDIO. Een kennis van mij hoort bij hem wel gewoon de audio. De Powerpoint doet het bij mij op de harde schijf gewoon goed, maar niet via de internetsite van school. Bij mijn kennis dus wel via de internetsite. Is dit een instelling bij mij??? Een vinkje????

Wie kan mij helpen???

Bedankt

Ik hoor ook geen geluiden, m'n instellingen zijn goed want bij deze hoor ik wel geluid.

He dat is een leuke site.
En ik hoor het meisje en jongetje met elkaar praten.
Ik gebruik een laptop met windows XP.

Waarom bij mij niet????

Wat moet ik doen???

XP Pro / Pentium III 600 / 256MB

start je internetbrowser (i.e) ga naar extra boven in de balk -> internetopties -> geavanceerd dan scrollen naar multimedia en dan een vinkje zetten voor: geluiden op webpaginas afspelen.

suc6.

Staat aangevinkt, alle andere dingen spelen gewoon af. Alleen deze niet. Ik dacht dus dat er een probleem met de powerpoint of de schoolserver was. Maar dan kunnen anderen het toch ook niet horen? Waarom andere wel en hier niet? Kan er nog een andere oorzaak zijn???

Bedankt

Leeg je Temp. Internet Files en cookies eens. dit doe je door in IE naar Extra > INternet Opties> tablad Algemeen te gaan, en daar in het midden klikken op "Bestanden verwijderen" (ook offline bestanden) en "Cookies verwijderen"

BTW: ik hoor ze ook praten :)

Nee hoor, helpt niet. Dat doe ik overigens regelmatig.

NOG MEER SUGGESTIES???? ZO VREEMD!!!!

De originele oefening op mijn harddisk doet het gewoon goed!!!!

Is het dan toch een instelling van InternetOpties-verbindingen of zo iets??? Maar welke???

Laatst bewerkt:
Blijft mijn vraag en roep om suggesties:

Waaraan kan dat liggen. Ik ga maandag zowiezo de presentatie opnieuw bekijken en de audio opnieuw linken en opnieuw laten uploaden. Maar ik vind het niet logisch dat nu 3 mensen het niet kunnen horen en andere wel.

Ik ben benieuwd!

Als ik de powerpoint geopend heb en op dia 2 het luidsprekertje selecteer en GELUID AFSPELEN kies, dan verschijnt er een venstertje met de mededeling:

Het gekoppelde multimediabestand P:\Duits ........wma is niet beschikbaar.

Bij mensen die de audio wel horen moet dit venstertje toch niet verschijnen. Ik denk: de link is niet goed, want het bestand moet op de server van TABOR.NL staan. Maar hoe kunnen anderen het dan wel horen??? Nog suggesties?? Morgen op school ga ik opnieuw uploaden en linken.

Log jij ook in via de link die jij ons hebt gegeven of ga jij op een andere manier naar die site.

Ik ga via de zelfde link. Maar nu is me iets opgevallen: bij dia 1 staat bovenaan in de adresbalk:

http://www.tabor.nl/oscarromero/ond...aak/DialoogVoorstellen/DialoogVoorstellen.ppt

Dat klopt. Ik ga dan naar dia 2:

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Boorn/Local%20Settings/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/8P0BOJO3/256,2,Dia

Klopt dat wel???

Verder, zoals gezegd: bij het speakertje wordt vermeld:

link niet aanwezig.

Ik heb bij Microsoft iets gelezen over audio-problemen bij verschillende versies van Powerpoint. Ik hoor het niet, omdat ik Powerpoint 2000 heb. Zou het dat kunnen zijn. Zouden de mensen, die hier gemeld hebben, dat ze het wel of niet horen, eens kunnen aangeven, welke Powerpointversie ze hebben. Dat zou de oplossing kunnen zijn.

Ik heb Office97.

Ik krijg ook een verwijzing naar de Temp.internet files te zien.

file:///C:/WINDOWS/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/L06PNQ5S/256,2,Dia 2

Laatst bewerkt:
Aangezien jij 2003 hebt en het kan horen en de andere 97 en het niet kan horen, denk ik dat de theorie klopt: het ligt dus aan de versie van Powerpoint.

Nee, dat helpt niet, want de website gebruikt natuurlijk gewoon mijn PP 2000. Ik zou dan de pp-presentatie moeten downloaden en openen. Maar het origineel heb ik al en die functioneert gewoon goed. Ik zou dan waarschijnlijk gewoon pp2003 moeten installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan