Powerpoint opdracht voor profielwerkstuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scholier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Hoi,

Ik moet voor mijn profielwerkstuk een powerpoint presentatie maken. Alleen ik heb geen flauw benul hoe het werkt. Ik moet mijn presentatie al af hebben binnen 3 weken. Mijn onderwerp is "het broeikaseffect". Zou iemand mij kunnen helpen met het maken van de powerpoint presentatie, het is iets wat ik echt nodig heb anders kan ik niet slagen.

Mijn hoofdvraag is:

Wordt het broeikaseffect veroorzaakt door menselijke activiteiten of door de natuur zelf?

en de

Deelvragen:

1. Wat is het broeikaseffect nou eigenlijk?

2. Wat zijn de oorzaken van het broeikaseffect?

3. Wat zijn de gevolgen van het broeikaseffect?

4. Heeft Nederland een belangrijke invloed qua broeikaseffect?

5. Hoe zit het met het broeikaseffect in Nieuwegein?

6. Zijn er maatregelen om het broeikaseffect terug te dringen?

7. Wat zijn de alternatieven om het broeikaseffect terug te dringen?

8. Hoe kun je zelf als individu het broeikaseffect tegengaan?

Kan iemand mij dus helpen om het presentatie in elkaar te zetten met deze vragen, de tekst vul ik zelf wel in.

Alvast bedankt

Sla snel een tutorial over powerpoint open? Ga naar de website van microsoft office, daar staan altijd leuke, interactieve tutorials.

Het lijkt me een interessant werkstuk, mogen we de powerpointpresentatie ook bewonderen als deze af is?:p

PS: hou in ieder geval rekening met het feit dat er niet teveel woorden in de powerpointpresentatie mogen staan, je moet ook nog wat te vertellen hebben. Stelregel is meestal: maximaal 7 regels, maximaal 7 woorden per regel.

Sart powerpoint en klik op nieuw volgens mij kan je dan kiezen uit een aantal voorbeeldpresentaties

ik zou zeggen dat je ongeveer (het kan meer of minder zijn) 27 dia's zal nodig hebben: 1 voor de vraag, 1 voor als het antwoord juist is en 1 voor als het antwoord mis is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan