powerpoint presentatie niet te openen in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Houtmeyers P

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2007
Dag

Ik kan geen powerpoint presentaties (extentie .pps) openen vanuit Outlook.Ik krijg een melding dat er geen programma gekoppeld is aan deze extentie en dat ik dit bestand moet koppelen via het configuratiescherm en daarna in mapopties . In de lijst van bestandstypes staat de extentie. pps wel degelijk gekoppeld aan "Microsoft Office powerpoint viewer".
Wanneer ik het pps bestandje uit outlook download naar b.v. mijn documenten.....dan werkt het wel.....ik kan het daar zonder probleem openen via dubbelklikken. Ik had graag (om tijd te beparen) dit rechtstreeks in outlook willen doen. Op mijn oudere pc's was dit ook nooit een probleem.

Bedankt voor eventueel advies

Peter

Laatst bewerkt:
Je moet dan in Verkenner naar Mapopties gaan, daarna tabblad Bestandstypen en daar PPS opzoeken en deze koppelen aan PowerPoint. :thumb:

Je moet dan in Verkenner naar Mapopties gaan, daarna tabblad Bestandstypen en daar PPS opzoeken en deze koppelen aan PowerPoint. :thumb:

Dag

Werkt niet... krijg nog steeds geen pps in Outlook open....dezelfde foutmelding als voorheen. Tis niet echt van levensbelang hoor....enkel heel vervelend omdat er meerdere mensen mijn pc gebruiken om hun emails te lezen. Ik moet dan telkens ingrijpen...de pps bijlage opslaan in documenten en daarna van daaruit openen.

Toch bedankt voor uw hulp.

powerpoint

Hallo beste helpers? ik heb namelijk ook dit probleem maar krijg dan als melding? file pps opslaan en dan openen lukt het wel. RAADSEL voor mij wat oorzaak is.
Pc draait op Vista Home.

c:\windows\system32\????.pps niet lezen.

Bedankt voor enige hulp.ben een LEEK. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan