Powerpoint presentatie voor gevorderden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkVRW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
Berichten
3
Geachte,

ik heb een systeem geïnstalleerd bij een klant met 2 beeldschermen die beide apart aangestuurd worden. Deze schermen hangen onder elkaar voor bijvoorbeeld de menu kaart. Nu snap ik zelf nog wel dat ik 2 JPG's moet maken en die apart van elkaar moet openen en plaatsen, dat lukt me wel.

Maar: het moet uitgebreider. De klant wil een complete diashow kunnen afspelen, die de hele avond door gaat. Foto's die gemaakt worden, menukaart, huisregels, etc. Dit moeten ze zelf ook makkelijk toe kunnen voegen aan de presentatie.

Maar: om 23:00 moet alles vervallen en moet slechts de huisregels zichtbaar worden, tot ongeveer 07:00, dan mag de presentatie wel weer gaan lopen. Die situatie moet zich elke dag voordoen, de pc blijft dus ook continu aan.

Je begrijpt dat dat buiten mijn straatje valt en ik hoop dan ook dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Ik neem aan dat er wel een stukje software bestaat wat dit kan?

Note: klant en ik zijn leek op het gebied van narrowcasting. Powerpoint lukt nog, scheduler instellen kan ik ook nog, maar dan houd het echt op.
 
Tsja ... waarom makkelijk doen als het moeilijk kan nietwaar .... ?


Vanaf 23:00 geen presentatie, maar 'gewoon' een statisch beeld middels een pdf, een jpg of desnoods een Word-document .....
Vanaf 07:30 de presentatie.

Gebruik de taakplanner van Windows om e.e.a. te starten en stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Vanaf 23:00 geen presentatie, maar 'gewoon' een statisch beeld middels een pdf, een jpg of desnoods een Word-document .....

let wel op dat statisch beeld stilstaat en dat voor 8 uurtjes.
is niet goed voor beeldscherm en kan doorbranden.
probeer hier dan wel tegen te beveiligen anders heeft de klant een kapotte beelfdscherm.
 
let wel op dat statisch beeld stilstaat en dat voor 8 uurtjes.
is niet goed voor beeldscherm en kan doorbranden.
probeer hier dan wel tegen te beveiligen anders heeft de klant een kapotte beelfdscherm.

O ja joh ..... ?!?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan