Powerpoint Presentations speelt geen video's meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johanjohan

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2010
Dag mensen, ik kom er op internet niet uit, ik gebruikte altijd Powerpoint Presentations op mijn laptop om een presentatie met video's erin (niet online video's maar MP4) af te spelen, maar nu lukt dat niet meer. De video's spelen niet meer af. Iemand een idee wat te doen?

Groet van Johan

Welke versie van office gebruik je exact?
Heb je de Office installatie al gerepareerd

Bekijk diverse instellingen eens in het Vertrouwenscentrum (via de Opties settings in PowerPoint)

Bijlagen

• afbeelding_2022-04-28_110849576.png
    afbeelding_2022-04-28_110849576.png
    61,9 KB · Weergaven: 7
Staan de video en de presentatie op dezelfde pc waar deze ook gemaakt is, of is de presentatie op de ene pc gemaakt en wordt die nu op een andere pc afgespeeld? Als dat laatste het geval is, dan klopt het dat de video niet werkt.

En dan moet bij de opties in het Vertrouwenscentrum die locatie ook nog al OK staan...

Bijlagen

• afbeelding_2022-04-28_122433291.png
    afbeelding_2022-04-28_122433291.png
    152,6 KB · Weergaven: 10
@puppie: Een van de 2 topics (deze) lijkt me de originele route zoals er altijd gewerkt werd en die Google route waar jij vandaan kwam.... das vast een quick win trial.... maar blijkbaar lukt het niet zo snel.....
Das mijn perceptie....
Helaas heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.... immers als het altijd gewerkt heeft is het vooral zaak om eerst deze situatie in kaart te brengen..... en van daaruit verder naar een mogelijke oplossing te zoeken.

@route99 en twee keer dezelfde vraag stellen is ook niet toegestaan bij ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan