Powerpoint start geminimaliseerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedlimit

Verenigingslid
Lid geworden
1 mrt 2004
Hallo,

Als ik een pps via m'n E-Mail (Incredimail) binnenkrijg en ik open deze dan start hij geminimaliseerd in de taakbalk, dit is zeer irritant.
Mijn monitor staat op 1280x1024@70Hz en dit heb ik bij de instellingen van powerpointopties ook zo gezet maar zonder resultaat.

Als ik een pps start vanuit een map of vanuit powerpoint zelf gaat alles zoals het moet, dus diavoorstelling start gewoon full screen.
Pc is XPhome en Powerpoint is full install

Wie kan mij helpen dit op te lossen.?
Alvast bedankt

Doet Powerpoint dat ook als je het binnenkrijgt via Outlook en dan opent?

Heb ik (nog) niet geprobeerd als omdat ik outlook(express) niet op m'n comp heb staan, maar wat ik al noemde, vanuit andere mappen of direct vanaf internet gaat het wel allemaal goed, heb dus volgens mij toch met instellingen te maken hetzij in PP of in IM.!

Zelf denk ik niet dat het met PP te maken heb omdat het vanuit de map wel goed gaat. Daarom is het wel interessant om te weten of het in OE ook gebeurd. Maar toch, als je in PP op "Extra" klikt, vervolgens op "Eigenschappen" dan tabblad "Algemeen" zie je "Vensters op taakbalk staan" is dit aan of uitgevinkt?

Stond aangevinkt, heb het even uitgevinkt maar het resultaat blijft hetzelfde!

Jammer dat je geen OE heb dan konden we nl. een aantal dingen uitsluiten.

Ik had tussen de berichten door OE even geactiveerd en daar een pps heen gestuurd, maar helaas, deze start ook in OE geminimaliseerd:confused:

Nou wat hebben we nog over, PP opnieuw installeren?

Zo'n onoverkomelijk probleem is het nu ook weer niet hoor, denk trouwens dat het niet veel helpt omdat PP verder correct werkt, zou misschien de viewer kunnen downloaden en kijken wat die doet??:rolleyes:

Controleer eens het volgende; Ga naar Start en klik op Configuratiescherm kies voor Mapopties dan tabblad Bestandstypen en zoek in deze rij naar Microsoft Powerpoint-diapresentatie, selecteer deze en kies voor Geavanceerd. Onder acties zie je twee keuzes, Afdrukken en Weergeven, selecteer Weergeven en kies Bewerken. Onder Toepassing die voor de actie wordt gestart moet staan;
"C:\Program Files\Microsoft Office\Office\POWERPNT.EXE" /s "%1". DDE gebruiken moet ook aangevinkt zijn.

Ik heb je tip inmiddels geverifieerd en alles staat zoals jij het aangeeft.
Word toch nog lastig zo he.
Begin toch aan de resolutie te denken als boosdoener want soms zie ik als ik een pps-bijlage aanklik vanuit IM het beeld druk schakelen en/of switchen voordat deze geminimaliseerd staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan