Powerpoint te groot

Status
Niet open voor verdere reacties.

joerig1970

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2005
Ik heb een powerpoint presentatie van 75 foto, wat effecten, een wav-file muziek, background foto en wat tekst

foto's is de grootste 46Kb.
wav is geen mb groot.

de presentatie is 12.3 Mb.
dit is te groot om te mailen en verder te verspreiden.

Hoe kan ik deze kleiner krijgen zodat hij beter te mailen is.

De background is al eens weggehaald maar dat hielp niet.

We gebruiken powerpont 2007 en bewaren alles in ppsx, als we bewaren in pps dan wordt het 67Mb

neen, en het is ook de bedoeling dat de mensen de presentaie zo kunnen zien, en niet moeten gaan uitpakken enzo

Hallo,

Zippen en rarren heeft (denk ik) weinig effect, omdat Office 2007 bestanden (.docx,.xlsx,.pptx,enz) al gezipped zijn.

Met vriendelijke groeten,
Theblindman.

Hallo,

Zippen en rarren heeft (denk ik) weinig effect, omdat Office 2007 bestanden (.docx,.xlsx,.pptx,enz) al gezipped zijn.

Met vriendelijke groeten,
Theblindman.
Ik ben het niet helemaal met je eens.
Kijk naar de bijlage.................

Oorspronkelijke Word bestand gemaakt in Office 97-2003, grootte 4788 Kb.
Kijk naar hetzelfde bestand geopend en opgeslagen in Office 2007 .docx, grootte 2522 Kb en kijk tot slot naar dit laatste bestand wanneer Winrar ermee gestoeid heeft: 1742 KB, oftewel zo'n kleine 33,33% kleiner dan het bronbestand van Office 2007.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    35,4 KB · Weergaven: 101
Laatst bewerkt:
ik wil het verkleinen in powerpoint niet inpâkken ofzo, het is om te versturen naar andere mensen die niet zoveel van computers kennen altijd

ik wil het verkleinen in powerpoint niet inpâkken ofzo, het is om te versturen naar andere mensen die niet zoveel van computers kennen altijd

Kijk eens op de volgende site, het programma verkleind naar 1/3 met behoud van kwaliteit, het is een koop progje maar je kunt gratis 10 keer een office doc. verkleinen.

http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=242

Laat mij weten of het lukt,

Succes JTMT

Laatst bewerkt:
bedankt JTMT,
dit programma werkt prima de 12.3 is terug gebracht naar 2.1 zonder kwaliteits verlies
enkel de handtekening die erop stond was korrelig, maar als je na het verkleinen, die verwijderde en dan terug plaats is hij wel goed.

Nu wil ik dat programma kopen, maar kan enkel online, met creditcard en die heb ik niet
Weet iemand waar dit je programma in belgie kan kopen.

PP te groot

Onderaan de site staat dat je een mail kunt sturen, leg je probleem voor en vraag wat zij te bieden hebben

Succes

JTMT

Bedankt voor je antwoord JTMT

Er zijn blijkbaar 2 verkooppunten in Belgie ( in het Brusselse )

Ik ga het nu zo bestellen

verkleinen

NXPowerlite 3 donwloaden is gratis en werkt prima ook voor andere programmas van Office

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan