Powerpoint Viewer 2003 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiOuX_NL

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2002
Berichten
172
Hallo, en allemaal een gezond en verstandig 2004! :D

Mijn eerste vraag in het nieuwe jaar is als volgt:
Ik heb mijn presentatie willen opstarten met Powerpoint Viewer 2003, maar de viewer liep al
bij de eerste bladzijde vast. Ik werk in XP met Powerpoint en mijn presentatie is circa 238 mb groot.

Maakt het uit welke versie Powerpoint Viewer je wilt gaan gebruiken of niet? En wie weet misschien van jullie wat de oorzaak kan zijn van mijn vastloper?

Bedankt alvast voor je reactie en groetje :),
 
Laatst bewerkt:
ook met de zelfde wensen

loopt ie iedere keer vast?, probeer dan:


sorry foute link

heb win XP-pro en werkt ie perfect
 
Laatst bewerkt:
Hoi Sioux,

Kan het zijn dat ie vastloopt op geheugen 238mb is wel een gigantische presentatie...!

P@sbeer,

Die Excelviewer voor Powerpoint die snap ik niet...., Werkt dat echt?

Sioux, voor de PP XP viewer klik: Hier
Zag dat je met viewer 2003 werkte misschien ligt het daar wel aan!

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Hoi P@sbeer,

Dat is nu dezelfde als in mijn link "Hier" boven! (maakt niet uit als Sioux's probleem maar opgelost is)

Ik had al zo'n vermoeden dat hier een vergissing in het spel was...!

Zie je op het Forum!
 
ja er zijn een paar links in mijn favo's die wat tekst op elkaar lijken
 
Hoi P@sbeer,

Bekend verhaal...mijn Favorietenfolder is inmiddels ook een enorme bibliotheek! (moet o.a. een zoekfunctie in komen)

See Yah!
 
Geplaatst door joost verdaasdo
Hoi Sioux,

Kan het zijn dat ie vastloopt op geheugen 238mb is wel een gigantische presentatie...!

P@sbeer,

Die Excelviewer voor Powerpoint die snap ik niet...., Werkt dat echt?

Sioux, voor de PP XP viewer klik: Hier
Zag dat je met viewer 2003 werkte misschien ligt het daar wel aan!

Succes!

Ja, lol.......238 mb is inderdaad groot :). Dat komt omdat ik heel veel audio heb gebruikt, met daarnaast heel veel grote bmp-plaatjes. En wanneer je audio wilt gebruiken in Powerpoint, dan krijg je het probleem dat je alleen wav-geluidsbestanden mag gebruiken en geen bestanden in bijvoorbeeld mp3-formaat. Op deze manier zit je dan al vrij snel met een grote muziekbestanden en een grote totale presentatie. :D
 
Laatst bewerkt:
Hoi Sioux,

Heb je de viewer voor XP al geprobeerd?

Ben toch wel benieuwd of dit jouw probleem oplost; zou denken van wel. (dit omdat 2003 nogal behoorlijk anders geprogrammeerd is dan vorige versies)

Laat ff weten?
 
Geplaatst door joost verdaasdo
Hoi Sioux,

Heb je de viewer voor XP al geprobeerd?

Ben toch wel benieuwd of dit jouw probleem oplost; zou denken van wel. (dit omdat 2003 nogal behoorlijk anders geprogrammeerd is dan vorige versies)

Laat ff weten?


Ik wil je eerst even bedanken voor je moeite (en de andere mensen ook) maar helaas loopt helaas ook deze viewer bij de eerste bladzijde vast. Ik denk dus ook dat het komt omdat het misschien teveel ram van de pc vraagt :D.

Een veel te uitgebeide presentatie :D, en niets mis mee met de viewers waarschijnlijk :). Ik zal voortaan maar kleinere presentaties in elkaar jensen. Minder kans op vastlopers, denk ik....:D heheheh

Groetjes!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook de 2003 viewer gebruikt. Het duurde 15 seconde voordat de presentatie start.

Dezelfde presentatie met de viewer voor 97 start direct.

Nadeel is dat dan een deel van de effecten verloren gaan die je hebt gemaakt met xp of 2003.

Je kunt een presentatie van 238 MB ook splitsen. Je kunt van de ene naar de andere presentatie met een hyperlink.
 
Hoi Sioux,

Inderdaad het antwoord van Jen is een optie, tenminste als ie van 100 nogwat mb wel opstart.

Ik zou persoonlijk wat aan het bestand gaan prullen.

Ten eerste zou ik alle *.bmp plaatjes converteren naar webformaat bijv: *.png. (beetje fotoprogramma heeft een conversie-functie)

Tja, Wav-jes kun je natuurlijk ook bewerken. Luister jij de presentatie alleen op de pc af. (dus met simpele huis, tuin en keuken speakers)

Dan zou ik ervoor kiezen om deze "stereo" wav-jes te converteren (bewerken) naar "MONO" wav-jes. (merk je op een pc-ke amper)

Voila de eerste optie haalt ongeveer drie-kwart van je *bmp-plaatjes af!

De tweede optie haalt de helft van je Wav-jes af.

Dat zal PP vast lekker vinden een minder grootte aanspraak op het geheugen van het systeem!

Het is slechts een voorstel......SUCCES!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan