powerpoints .pps .niet open in mijn e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnneke big

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2005
hallo
sinds ik service pack 2 heb geinstalleerd .krijg ik me
mail powerpoints pps niet open .ik krijg dan melding
er is voor deze bewerking geen programma aan het opgeven bestand gekoppeld.maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm
daar heb in gekeken via bestandstype en extensie.pps
alle extensie.pps zijn gekoppeld aan programma
microsoft office powerpoint viewer 2003
ben ook in outlook express 6 geweest bij extra en opties en beveiling en het vinkje weggehaald van opslaan of openen bijlage die mogelijk virus bevatten niet toestaan ik krijg ze nog niet open moet ze eerst opslaan dan gaan ze wel open
mischien hebben jullie een oplossing
mijn dank is groot
johnneke

En deed hij het normaal wel? Ik weet niet zeker of de viewer deze bijlages opent eigenlijk!

Ik heb hetzelfde probleem. Moet dus de bijlage eerst opslaan en daar uit openen.

Openen powerpoints

Ik maak zelf geregeld powerpoints en verstuur ze. De ene start ze door de powerpoint aan te klikken, een ander kan ze niet openen, ondanks dat ik hun geadviseerd heb powerpointviewer 2003 van Microsoft te installeren. Ik het ook aan iemand twee powerpoints van 60 mb en 20mb op cd gestuurd. De cd eerst thuis getest of de PPS afspeelden, alles prima. Nu blijkt bij die persoon waar ik die cd heengestuurd heb, de hele computer te zijn vastgelopen. Samengevat: wat zijn toch de oorzaken dat het bij de ene geen problemen geeft en bij de andere niet.
Groetjes Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan