PPPoE time out op XS4all verbinding met Fritzbox 7340

Status
Niet open voor verdere reacties.

roadfighter

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2010
Hallo,

Sinds de update naar firmware 6.03 (i.v.m het veiligheids lek in de fritzbox) en nu 6.04 op de fritzbox 7340 van xs4all heb ik regelmatig geen verbinding met internet.
Ik zie in de log van de fritzbox steeds PPPoE timeouts langs komen, meestal rond een half uur en dan kan ik weer internetten.
Op internet gegoogeld en dan zie je diverse meldingen langs komen dat meerdere mensen hier last van hebben.
Alleen heb ik nog steeds geen oplossing, Xs4all heeft me al eens een nieuwe modem gestuurd en ik heb al meerdere malen gebeld maar het levert niets op.
Xs4all lost het niet op dus ben ik zelf op zoek naar een oplossing, alleen is mijn vraag waardoor ontstaat een PPPoE timeout en hoe is dit op te lossen.
Ik ben bereid om een andere modem aan te schaffen als de fritzbox geen uitkomst kan bieden.(de fritzbox 7360 heb ik ook al gehad van xs4all).
Heb al sinds 2008 xs4all en de hulp die ze bieden als het wel fout gaat is bedroevend.In iedergeval de uitkomst want iedereen die ik heb gesproken bied natuurlijk zijn excuses aan en
belooft dat alles goed komt.....

Emil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan