pps/e-mail met geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

grijzegeus

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
hello
ik probeer een e-mail met als bijlage een ppt/pps bestand met geluid te versturen.
dit lukt allemaal MAAR er wordt GEEN geluid afgespeeld bij de ontvanger.heeft iemand daar een oplossing voor bedankt en groeten
grijzegeus

Laatst bewerkt:
hello
ik probeer een e-mail met als bijlage een ppt/pps bestand met geluid te versturen.
dit lukt allemaal MAAR er wordt GEEN geluid afgespeeld bij de ontvanger.heeft iemand daar een oplossing voor bedankt en groeten
grijzegeus

Misschien niet direct een antwoord, maar wel een verklaring. In de PPS wordt verwezen naar een muziekbestand dat bij jou ergens op de c:\ schijf staat. Bij de ontvanger wordt er nog steeds verwezen naar datzelfde muziekbestand, en als het er dus niet op staat wordt het ook niet afgespeeld.

Je hebt ook mogelijkheden om in PowerPoint je presentatie in te pakken. Alle relevante files worden dan (volgens mij) ook toegevoegd. Heb je dit al eens geprobeerd?

geachte jan de boer
bedankt voor je reactie maar wat bedoel je met inpakken
groeten grijzegeus

Zelf gebruik ik intussen Office 2007.

In Office 2003, ik neem aan dat je dat namelijk gebruikt, staat in het menu Bestand de keuze: "inpakken voor cd". Hier kun je allerlei bestanden toevoegen die bij de Powerpoint presentatie horen - zelfs een Powerpoint-viewer, voor als de ontvangende partij zelf geen Powerpoint heeft.

Alhoewel je het pakket inpakt voor cd, moet je het volgens mij ook los kunnen versturen. Wellicht dat iemand anders die vraag kan beantwoorden?

geachte jan de boer en andere "help mij'ers
nogmaals bedankt voor je reactie en inderdaad ik gebruik 2003pp en ja ik heb "inpakken voor cd" gevonden en probeer daar nu iets mee te doen doch "los versturen "zegt me niets.
toch nog bedankt en groeten van
grijzegeus

probleem blijft nog altijd:
dus ik maak een dia-voorstelling met klank (muziek) deze wordt doorgezonden onder "naam.pps" maar de ontvanger kan wel de diavoorstelling bekijken maar zonder klank muziek)
zeker hij/zij heeft niet de betreffende klank niet op pc staan, desondanks krijg ik wel e-mail berichten met bijlage "???.pps" en ook ik heb de betreffende muziek niet op mijn pc staan en toch wordt dit afgespeeld.
dus vraag is hoe?????
groeten grijzegeus

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan