pps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Ikzelf heb XP en een diapresentatie draait goed. Deze via de mail naar iemand gestuurd met windows 98se. Zij heeft microsoft powerpoint 2000. De presentatie start automatisch doch geen geluid. Bij het afspelen van b.v. een cd is de geluidsweergave goed. Dus daar makeert het niet aan. Waarom heeft de diapresentatie geen geluid? Hoe kan ik dat wel verkrijgen?

Laatst bewerkt:
Bazar,

Is het geluidsbestand meegestuurd?

Er bestaat een powerpoint-viewer. Is installatie daarvan de oplossing?

Is er lokaal iets met de geluidskaart of de boxen aan de hand?

Kortom, er kunnen diverse oorzaken zijn.

Groet,

Ik heb het bestand, zoals het ook bij mij werkt, gemaild. De installatie (dus cd afspelen enz enz) werkt goed. Powerpont vieuwer zegt mij niks. Misschien een aanvulling daarop/

Hallo RDG.

Bedankt voor je inzet. Morgen, als ik achter die andere pc zit, zal ik de zaak downloaden en het resultaat bekendmaken.

Hallo RDG

Helaas het wil niet lukken Via aangegeven site binnengehaald. Windows installatie programma voor windows 98 is er niet meer.

Bij het opstarten van pp vieuwer krijg ik de melding dat deze niet kan worden gestart. Dezxe versie wordt alleen ondersteund door windows 98 2e enz.

Weet jij raad?

Bazar,

De oplossing ligt eigenlijk voor de hand: zet 98SE over 98 en het gaat wel werken. In je eerste vraag meldde je overigens dat er 98SE op stond, dus vandaar mijn suggestie. Misschien werkt deze wel: http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=30273. Meer heb ik er niet over kunnen vinden.

Groet,

Hollao RDG.
Ik begrijp hem niet echt. 98Se met updates staat op de pc. Maar het werkt niet.

probeer powerpoint viewer 97 eens
Denk toch dat het windows 98 is en niet 98se

Het is absoluut 98 SE. Ik ga de laatste suggestie uit proberen. Omdat deze op een andere computer staat kan ik het succes pas later melden. Bedankt voor de adviezen.

Het is absoluut 98 SE. Ik ga de laatste suggestie uit proberen. Omdat deze op een andere computer staat kan ik het succes pas later melden. Bedankt voor de adviezen.

Dan zou je toch echt powerpointviewer 2003 moeten kunnen installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan