pps

Status
Niet open voor verdere reacties.

sfrank

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2014
Hoe kan het dat mijn mails met pps bestanden niet meer te openen zijn. Heb powerpoint viewer opnieuw geinstaleerd maar helpt niet.
heb windows 7. ook opgeslagen pps bestanden zijn niet meer te openen.

Ik neem aan dat de mails wel te openen zijn maar de bijgevoegde Powerpoint bestanden niet? Zijn het wel .pps bestanden en niet toevallig .ppt?
Is de .pps extensie wel aan de Powerpoint Viewer gekoppeld?

Ik neem aan dat de mails wel te openen zijn maar de bijgevoegde Powerpoint bestanden niet? Zijn het wel .pps bestanden en niet toevallig .ppt?
Is de .pps extensie wel aan de Powerpoint Viewer gekoppeld?

Mail is te openen en pps was ook altijd te openen maar na een of andere update was het gebeurd. hoe vind je die koppeling tussen pps en
powerpoint viewer ?

Nou de koppeling is er wel maar openen ho maar. Kan het zijn dat mijn antivirus programma wat tegen houd ?
Even wordt het beeld zwart maar dan heb ik weer het buroblad. bij voorbaat mijn dank dat U mij zo helpt!!!
Ik heb AVG

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat het een Powerpoint bestand is? Als het niet privé is, plaatst dat bestand hier dan eens.

Weet niet hoe ik dat geplaatst moet krijgen, ben al een uur aan het prutsen, kan het wel als mail doorsturen maar lukt niet via deze mail

Je mag het ook aan me mailen.

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je vraag naar de Powerpoint sectie verplaatst, hier heb je meer kans op de juiste hulp.

Hoe kan het dat ik sinds enige tijd pps berichten niet meer kan openen ?

En waar zijn de links?

De download links naar die bestanden.

Die heb je gekregen toen je die bestanden hebt geupload.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan