pps,

• Onderwerp starter Onderwerp starter mwr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
hallo mensen,
heb hier een vraag .vwb power point openen.
heb hier een nieuwe laptop van mijn vriend ,en die krijgt dus mail binnen ,waarvan het pps bestand niet wil openen.
nu weet ik dat met microsoft office dit wel wil openen,maar is hier dus niet op geinstalleerd,want wordt eigenlijk ook niet door hem gebruikt.
nu heb ik bij het download center van windows powerpoint vieuwer gedownload,maar openen gaat dus niet.
ik heb zelf heb idee dat ik misschien het verkeerde programma heb gedownload.
mijn vraag is :heeft iemand een andere manier, of programma dat ik eventueel installeer zo dat het probleem is opgelost .
of dat ik toch iets verkeerds doe ,en jullie mij de oplossing hiervan kunnen geven.

bvd mwrv,

Deze zou alles in en na powerpoint 97 moeten kunnen openen.

Maar misschien heb je ook dan wel goede geinstaleerd, in dit geval moet je ook op een PPS kliken en in submenu aangeven ook dat je die met die geinstaleerde PPS wiever PPS afspelen wil :D
voor zekerheid hier heb je nog eens die link dat je nodig hebt .. http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=6
-------------------
Jackall ...heb jij net jouw link verandert ?? :D

Laatst bewerkt:
w8.1

hallo,

allereerst bedankt voor de snelle reactie,heb deze links dus ook gedownload,maar wat ik heb vergeten te vermelden (excuus)dat het wel om w8.1gaat,weet derhalve niet of dit veel effect heeft,maar ga dit nogmaals proberen en dan horen jullie wel van mijn bevindingen.

bvd mwrv,

:d maar niet vergeten dus ........... en ook, ........ het is niet van belang welke je windows gebruikt ...

w0ke83.jpg

Laatst bewerkt:
gedaan,

hallo,
ben ik weer even terug.
heb power point gedownload,en is oke,maar het rare is nu ,als ik het bestand aanklik,dan kan ik hem openen maar dan word het in documenten opgeslagen en dan kan ik hem dus echt afspelen cq bekijken.
weet niet of dit zo behoort te wezen,want kreeg dus niet het voorbeeld zoals was aangegeven ook niet te zien(krijg ik bij mijn eigen laptop ook te zien).
is er nog een manier om dit eenvoudiger te openen,vind dit is vrij omslachtig,en die vriend van mij is dus al helemaal geen pc wonder dus dat wordt echt peentjes zweten.

bvd mwrv,

PPS moet ook ergens opgeslagen worden als je hem ergens van download, en dat klopt en als je hem vervolgens aan-klikt hij ook afspelen moet mocht je viewer goed geïnstalleerd had,
maar als je hem online ergens op internet aan-klikt en je wil dat die meteen draait, ook je toestemming moet geven door op openen te klikken dat je die afspelen wil ...:D
-----------
Maar ook als je inderdaad niet afspelen kan, dan moet je of op die manier aangeven dat je PPS afspelen wil ( zoals ik je aangegeven heb ) of op die van edmoor kan ook :D

Laatst bewerkt:
oke,

hallo,
mensen bedankt voor de tips,en uitleg,heb dit gedaan en het werkt.
weer wat geleerd.
zal de vraag op opgelost zetten.

bvd mwrv,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan