PQSERVICE verwijderen en bij de C partitie brengen.. kan dit??

Status
Niet open voor verdere reacties.

boardermad

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2008
Berichten
18
Beste,

Ik ben al langere tijd bezig met het verbeteren van mijn laptop..
Hij is namelijk enkele weken geleden gecrashed.. enja zo kom je veel dingen tegen die na mijn mening nergens goed voor zijn..

Net zoals de PQSERVICE deze bestaat uit 9,77Gb maar heb ik na mijn mening nooit nodig..
Zolang ik een goede bootcd heb.
Ik moet deze nog maken.. zodra die gemaakt is kan ik deze verborgen Fat32 partitie toch verwijderen?

Ik kan hem nu zien via het programma EASEUS Partition manager.

Maar hoe kan ik deze 10GB nu bij de C: partitie brengen?Ik hoop dat u het weet.

MVG,
Maud
 
dit zou in principe wel mogenlijk zijn maar ik zou er gewoon afblijven...
Ik heb ook een acer laptop met ook zo'n partitie maar laat deze liever staan uit voorzorg want je weet nooit wanneer er toch maar iets zal mislopen, wanneer je recovery dvd's dan toch maar eens niet zouden werken, dan zit je wel vast voor het herinstalleren van vista en mag je gaan betalen voor nieuwe recovery dvd's :confused:
 
dit zou in principe wel mogenlijk zijn maar ik zou er gewoon afblijven...
Ik heb ook een acer laptop met ook zo'n partitie maar laat deze liever staan uit voorzorg want je weet nooit wanneer er toch maar iets zal mislopen, wanneer je recovery dvd's dan toch maar eens niet zouden werken, dan zit je wel vast voor het herinstalleren van vista en mag je gaan betalen voor nieuwe recovery dvd's :confused:

Beste,

Bedankt voor het reageren.. maar ik heb dus enkele weken geleden een virus gehad op de laptop, en de recovery (alt f10 volgens mij) deed het toen niet meer..
En dat is toch de code om die recovery opte roepen?

Hij gaf toendertijd een foutmelding aan, die melde dat de recovery niet zou lukken.

Weet iemand hoe je goed een recovery cd/dvd kan aanmaken?
En iemand verder nog tips over het PQSERVICE?

Thanks,
Maud
 
natuurlijk zou je kan je de partitie verwijderen met de een partition manager maar zoals ik het nu dus al verstaan heb heb je zelfs geen recovery dvd's.
Deze zou ik dan zeker al eerst aanmaken!
Dat kan je normaalgezien wel doen in de acer toolbar
 
natuurlijk zou je kan je de partitie verwijderen met de een partition manager maar zoals ik het nu dus al verstaan heb heb je zelfs geen recovery dvd's.
Deze zou ik dan zeker al eerst aanmaken!
Dat kan je normaalgezien wel doen in de acer toolbar

Oke.. heb jij nog voorkeur voor een partition manager programma.. Ik heb nu EASUES maar volgens mij kan ik die verborgen partitie niet bij mijn C: partitie doen.. of is dit helemaal niet mogelijk?

Ik heb alle acer programma's eraf gegooid... hoe kan ik dan het beste een backup maken?

Alvast bedankt.
Maud
 
Oke.. heb jij nog voorkeur voor een partition manager programma.. Ik heb nu EASUES maar volgens mij kan ik die verborgen partitie niet bij mijn C: partitie doen.. of is dit helemaal niet mogelijk?

Ik heb alle acer programma's eraf gegooid... hoe kan ik dan het beste een backup maken?

Alvast bedankt.
Maud

een goede vraag als je alles van acer eraf hebt gesmeten :S
Je kan natuurlijk op de site van acer gaan en voor jouw pc/laptop de laatst nieuwe versies van de acer toolbar gaan downloaden en installeren maar of dit ook heel goed zal lukken? :S
een andere oplossing weet ik niet om een acer recovery dvd aan te maken...

Ik heb nog niet veel met partition managers gewerkt en easeus is de enigste die ik me nog kan herrineren die gratis is.
je hebt natuurlijk ook wel Partition magic maar deze is wel betalend(je kan natuurlijk wel de trial proberen)
 
een goede vraag als je alles van acer eraf hebt gesmeten :S
Je kan natuurlijk op de site van acer gaan en voor jouw pc/laptop de laatst nieuwe versies van de acer toolbar gaan downloaden en installeren maar of dit ook heel goed zal lukken? :S


Bedankt voor de reactie..

Ja het probleem is dat ik geen orginele Acer vista meer heb.. door een crash heb ik vista opnieuw moeten instaleren. En ik had geen zin om 60 euro te betalen aan Acer. Dus heb ik vista gedownload.. maar ik heb wel mijn activeringscode ingetyped en die accepteerde vista :) dus nog steeds legaal!
Dus mijn besturing is niet echt meer Acer zeg maar :)

Maar nu heb ik vernomen dat mijn verborgen partitie (die ik wil verwijderen) waarschijnlijk ook geinfecteerd is.. Dus die is waarschijnlijk useless..

Ik zal eens een ander programma opzoeken :) toch thanks voor de assistentie!
Grt.
Maud
 
oh, dat verandert natuurlijk de zaak...
je hebt dus wel een installatie-dvd waarmee je pc helemaal werkt...(wel weet ik niet of het ook helemaal zal werken als je de drivers niet meer hebt) de drivers kan je natuurlijk dan wel afhalen van de acer website...

Nu denk ik dus wel dat het echter een oplossing zou kunnen zijn om die partitie weg te smijten voor meer schijfruimte maar het is precies toch ook wel oppassen zoals je hebt gezien in lexaldo's topic waar hij dus nu ook problemen mee heeft.

succes dus nog verder :thumb:
 
Ja ik hou het van Lexado ook bij... maar dat gaat me allemaal net te ver..
Ik heb namelijk wel wat verstand van computers maar niet zoveel :)

Ja hij wil die verborgen partitie bij zijn C: zetten.. maar als ik de data verwijder en de partitie zichbaar maak met een Drive nummer? dat heeft lexado niet gedaan ofwel? hij heeft het geprobeert samen te voegen.

Was idd wel even riskant ja met een niet orginele Acer dvd vista te instaleren.. maar gelukkig vond hij bijna alles zelf.. op de touchpad, cardreader en andere extra knoppen op mijn notebook niet.. maar dat heb ik opgelost :)

Denk jij dat het erg zal zijn als ik dus die partitie leegmaak (opschoon) en dat ik hem van zichtbaar maak met een partitie nummer? en natuurlijk omzet naar primary :)

Groeten,
maud
 
Bij deze dus opgelost? Dan kan het topic, gezien de leeftijd, dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan