Prefetch herstellen in Windows 7 64 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Beste helpmij ik heb van alles geprobeerd om het bestand Prefetch herstellen in Windows 7 64 bits
wat heb ik zelf ondernomen mijn net werk adapter drivers verwijder en op nieuw geinstaleed
mijn net werk getweakt geen virussen actief op mijn pc het probleem is dat de netwerk adapter Lan
naar 2 minuten verbinding maakt met internet andere utp kabel geprobeerd alle andere computers van de modem router verwijderd moden router gereset IP adres vernieuwd ik denk zelf dat ik deze map mist Prefetch waar door internet verbinding traag maakt terwijl die in de veilig modus met beperkte toegang tot internet wel goed werk ik ben hier nu al een week mee bezig heb veel op Google gezocht en van alles geprobeerd software is een legaal versie windows7 ultimate x64
kan ik die map niet van een andere PC overzetten met een usb stick dat is namelijk ook een Windows 7 ultimate X64 graag verneem ik u reactie:thumb:

De map windowss Prefetch maakt zichzelf vol over de programma's die je opstart. Dat vullen gaat automatisch en je hebt erzelf geen invloed op. Windows gebruikt de informatie in die map voor een optimale en snel te kunnen opstarten. Beter maar niet aankomen.

Prefetch map verdwenen

Bedank voor u reactie maar juist die map is verdwenen uit mijn systeem
en die wil ik graag herstellen systeem herstel hersteld het niet en sfc/scannow ook niet
dat is het probleem:thumb:

Hoi,
ik denk dat je beter eens met Mbam (link in m'n handtekening) kan scannen en de Prefetch-map met rust moet laten.
Ruim anders een op met Ccleaner en vink de optie "verouderde prefetchbestanden" aan.
De map moet aanwezig zijn want het is een windowsmap, heb je bij mapopties de optie verborgen bestanden en mappen aanstaan?

Laatst bewerkt:
:thumb:Beste Mik ik heb de map vervangen mijn zoon heeft het zelfde systeem als mij en dat werkte.
Nog bedank voor u reactie de pc werkt weer van ouds.

Mooi opgelost. Zet je a.u.b. de vraag als opgelost in je eerste bericht. Jij ook bedankt. :thumb:

Verwijderen van *.pf en *.db bestanden

Kan je wel alle bestanden, aanwezig in de directory Windows/Prefetch verwijderen.
Zoals alle *.pf bestanden en alle *.db bestanden ?

Let de volgende keer op het datum van een topic waar je op reageert. Deze is van 2012 en dus niet actueel meer. Daarom gaat er dan ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan