Hello,
Bijgevoegd een uurroster dat mijn team werkt. Hun uren wijken af van de normale daguren, waardoor zij recht hebben op een premie. (zie kolom O tem R).
Ik heb de file al voorzien van een aantal formules, maar in de kolommen (in het geel), zoek ik achter een automatisatie die rekening houdt met, de dag (weekdag of weekend), en het aantal uren dat valt in het stelsels waardoor er een extra premie voorzien moet worden. Ik heb een 3 tal voorbeelden in mijn file voorzien van wat het zou moeten worden. Nu moet ik dat manueel uitrekenen, het zou handig zijn dat excel dat automatisch invult...
Alvast dank
Glenn
Bijgevoegd een uurroster dat mijn team werkt. Hun uren wijken af van de normale daguren, waardoor zij recht hebben op een premie. (zie kolom O tem R).
Ik heb de file al voorzien van een aantal formules, maar in de kolommen (in het geel), zoek ik achter een automatisatie die rekening houdt met, de dag (weekdag of weekend), en het aantal uren dat valt in het stelsels waardoor er een extra premie voorzien moet worden. Ik heb een 3 tal voorbeelden in mijn file voorzien van wat het zou moeten worden. Nu moet ik dat manueel uitrekenen, het zou handig zijn dat excel dat automatisch invult...
Alvast dank
Glenn