Prepaid Betalen.. zijn er grenzen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis007

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
Hey, Misschien is het misschien een domme vraag maar ik wil mijn 1e mobiele telefoon kopen die prepaid is. Ik denk dat ik eruit ben want ik wil me de Samsung U600 halen.

Op dixons.nl staat bij de U600:

Beltegoed tot : 10 euro.

Betekend dit nou als ik bijvoorbeeld bij een winkel ga voor mijn mobiele telefoon wat op te waarderen dat ik maar een kaartje van max € 10 maar kan kopen ?

Mvg. Dennis.

Hoi,

Nee ik denk dat achter tot een punt moet staan dan is het een afkorting van totaal.
En daar bedoelen ze mee vaak staat er een bedrag al op en kan je d.m.v. een kaartje wat er bij zit nog eens een bedraag erbij krijgen en met dat samen zal je op 10 € zitten.

Hoop dat ik een beetje duidelijk ben.

Modag

Denk wel dat het "tot" moet zijn. Maar voor het verhaal maakt dat eigenlijk niet uit.

Prepaid telefoons komen vaak samen met beltegoed en er zit vaak ook nog een code bij waarmee je er nog een bedrag bij krijgt. Zodat het totaal gratis beltegoed 10 kan worden.

Mits je inderdaad gebruikt maakt van die aanbieding.

Verder heeft het geen invloed op wat je max als tegoed kan hebben. Als je maar goed oplet dat je tegoed neemt dat onbeperkt geldig is.

Prepaid met een tegoed aanschaffen is in feite een lokkertje. Koop een toestel en je krijgt er bv 10 euro tegoed bij. Opwaarderen kan je afhankelijk van de provider met kaarten die je koopt of direct va je bankrekening (mobiel opwaarderen). Volgens mij zijn er geen providers waar je je beltegoed onbeperkt kan houden. Je moet meestal 1x per 12 maanden opwaarderen om je tegoed niet te verliezen.

Ahzo ik denk dat ik het snap, als ik nou in de winkel die u600 wil kopen mag ik zelf de provider kiezen want ik woon dicht bij de grens (Zuid-Limburg) en mij is verteld dat vodafone dan de beste provider zou zijn die niet snel op duits netwerk overschakeld.

Ik denk niet dat je vrije keus hebt in provider. Bij de specificaties staat namelijk T-mobile als provider ingevuld en bij providerlock ja. Dit betekent dat je voor een bepaalde tijd vast zit aan deze provider.

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je vrije keus hebt in provider. Bij de specificaties staat namelijk T-mobile als provider ingevuld en bij providerlock ja. Dit betekent dat je voor een bepaalde tijd vast zit aan deze provider.

Oohw.. stel ik ga naar een winkel als the phone house heb ik daar kans dat er wel een andere provider erbij zit :O

Oke doe ik :)...

Nog een andere vraag: Op Kieskeurig.nl geeft hij aan bij Audio voor liedjes enzo. MP3 en nog wat anderen. Bij dixons.nl zegt hij voor de ringtones dat het polyfone ringtones zijn.

Normaal een telefoon die mp3 heeft kan toch ook de ringtone mp3 zijn ofniet :O

Helaas weet ik hier geen antwoord op. Heb zelf maar een simpele nokia. Gebruik die alleen als ik met de auto of de fets wegga zodat ik altijd kan bellen als er iets gebeurt. Mijn verbruik is nog geen 5 euro per jaar. Op mijn vaste telefoon bel ik gratis naar alle vaste nummers in nederland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan