PRESENTATIE --- help

Status
Niet open voor verdere reacties.

wietskuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2006
Sorry dit gaat misschien niet over software en dan ook mijn excusses daar voor, maar ik heb even jullie hulp nodig voor het volgende:

Ik moet voor school een presentatie maken over wat er allemaal gebeurd als een computer opstart, maar zit me helemaal kappot te zoeken, maar kan er niets over vinden en ja als ik wat vind is het engels... en dan kan ik het wel gaan vertalen,maar daar gaat ook weer wat tijd in zitten...

Kunnen jullie mij misschien helepen want ik heb de presentatie dindsdag al...

groetjes mij

Da's geen makkelijke opgave om alles even snel op te noemen. Is dat trouwens de enige omschrijving die je hebt gekregen, "wat gebeurd er wanneer je een pc opstart"? Ik denk toch dat je het verst komt om de engelse sites te (laten) vertalen met b.v. babelfish.altavista.com (en dan de vele fouten er handmatig uithalen) Tja, dat wordt nog flink aan de slag met dat mooie weer. Toch vreemd dat je een opdracht op zo'n korte termijn moet uitvoeren ;)

ja dat vond ik nou ook al van dat korte termijn, maar goed dat is school... nou misschien moet ik dan maar gaan vertalen... maar als er iemand nog iets heeft in het ABN dan hoor ik het graag...

en jij bedankt ericon

kus mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan