Presentatie over de LAN?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Omega Master

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2002
hoi,

hebben jullie enig idee hoe je een presentatie over het netwerk uitzend?

wat ik al heb geprobeerd is dus zonder dat Netshow Server gedoe, maar wanneer ik dus met outlook express die email stuur naar mijn emailadres, ontvang ik em helemaal niet.

en wat ik ook heb gedaan is via het netwerk naar de pc waar de presentatie gemaakt is naartoe gegaan, en daar de default pagina (default.htm of lobby.htm) geopend op een andere pc, maar hij w8 tot de presentatie start, maar als hij dus moet beginnen gebeurd er niks. ik kreeg in t begin wel iets over mediaplayer :S.

ik heb verder helemaal geen idee hoe dit allemaal precies werkt, dus kan a.u.b. iemand mij hiermee helpen, want ik kom er echt niet uit.

btw. ik had dit nog gevonden: http://www.microsoft.com/office/ork/2000/five/70t4_1.htm
maar t hielp niet echt...

Hoi,

Het is me niet echt duidelijk wat je wilt.
Als je bedoelt een Powerpointshow te willen verzenden aan gebruikers binnen een netwerk, dan kan dat gewoon via mail.
De ontvanger moet dan wel de beschikking hebben over Powerpoint, of over de Powerpointviewer waarbij je je presentatie verzend als PPS (Powerpointshow)

De broadcast-optie in NT heb ik hiervoor nooit gebruikt, maar - als beheerder - alleen om mededelingen te doen aan users in het netwerk.

Teun

Geplaatst door Teun.van.Veelen

aha...

nee, ik bedoel dus echt een uitzending over de LAN.
dus als je de presentatie zegmaar op pc1 start op de LAN dat de andere gebruiker(s) (op hun eigen pc in de LAN) de uitzending gewoon op zijn/haar beeldscherm ziet.

Hoi,

Weet je zeker dat dat moet kunnen met PP?
Ik kan je dan niet veel verder helpen, want het is mij niet bekend.
Ben wel benieuwd, dus wordt graag op de hoogte gehouden.

Teun

Geplaatst door Teun.van.Veelen

hey, ben er dus achter gekomen dat het niet met 2000 kan, wel met 97. in 97 is er namelijk wel een wizard voor :). ik ben nu trouwens bezig met t installeren van 97 op de pc's waar t nodig is.

btw. de pc's waar ik office installeer heeft office 2000 al, en daar zet ik gewoon 97 bij (alleen powerpoint in deze situatie) maar dan in een andere map.

de powerpoint van 2000 werkt ook nog gewoon.

bedankt voor je hulp teun :D.

MZZL!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan