presentatie verkleinen

Status
Niet open voor verdere reacties.

skineke

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2008
Hallo,

Hoe kan ik een presentatie verkleinen die al jpg foto's heeft,al een wave liedje heeft en in gecomprimeerde map wordt verstuurd. De mijne is bijna 12mb

gewoon kopiëren naar gecomprimeerde map
En de wave is even groot gebleven dan de mp3 heb dat met prog.cdex gedaan dan blijft het even groot.

Kan mij echt niemand helpen???
Dat moet toch mogelijk zijn??
grtjs :confused:

Ik weet dat het voor veel mensen vakantie is en dus misschien niet op hun pc zitten, maar ik probeer nog maar eens. ;)

Ik gebruik jpeg foto's, gebruik mp3 die ik met cdex om zet naar wave en dus even groot blijft. vb. 3mb blijft 3mb. en dan steek ik alles in een gecomprimeerde map.
mijn presentatie is dan nog 11mb en ik wil ze kleiner dan 10mb of ik kan ze niet versturen.

Ik wil dat kunnen doen zonder rarren of zippen, want mijn vrienden hebben die prog. niet, en ik trouwens ook niet.

Of kan ik die jpeg foto's zelf nog kleiner maken????

Laatst bewerkt:
Heb je de foto's in de juiste resolutie in de presentatie geplaatst of heb je ze na het plaatsen kleiner 'gesleept'?
In dat laatste geval kan je behoorlijk wat ruimte besparen door de foto's eerst het juiste formaat te geven en daarna pas in de presentatie te plaatsen.

Ik heb ze een beetje kleiner moeten slepen ja, maar niet veel hoor.
Hoe en met wat zet ik die dan juist dat ze dirrect op de juiste grote van zo'n powerpoint venster komen???

Laatst bewerkt:
Hoi

Misschien kan je er een flash filmpje van maken. Dat schijnt het gigantisch te verkleinen.
Ik wil het binnenkort ook proberen.

je kan het met het gratis programma van Ispring doen (even googelen)
Misschien dat het je dan wel lukt.

jpeg resizer

Heb het gevonden, heb jpeg resizer geprobeerd, en daarmee kan ik ook als wat kleiner maken hoor.

Die flash? Speelt alles dan nog normaal af??? Ik weet niet wat dat is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan