presentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

leip11

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2008
goede avond,

ik weet niet of ik het hier goed plaats ik kon hier geen goede plek vinden maar als het verkeerd is dan wil ik dat graag naar de goede plek verplaats hebben.

nu mijn vraag:

voor in ons clubhuis willen we een beeldscherm neerhangen waar foto's op te zien zijn en waar 2 datum lijsten staan.
dit willen we ophangen voor informatie voor de leden en om leuke foto's te laten zien.

van de twee datum lijsten wordt de bovenste een lijst waar de verjaardagen die binnen 4 weken komen weergegeven en de verjaardagen die die week ervoor waren.

de 2de lijst willen we gebruiken voor de aankomende evenementen.
deze twee komen onder elkaar te staan.
de lijsten moeten automatisch ververst worden op datum.

aan de linkerkant van deze 2 frames willen we dus een foto slideshow laten zien.
deze foto's willen we in een map plaatsen waar dit uitgelezen word.
dit wil ik graag ook zo simpel mogelijk houden qua handzaamheid.
ik bedoel eigenlijk dat je alleen foto's in de map plaats en dat deze er meteen bij gezet worden.( ik had al wat gevonden maar daar moet je eerst alle foto namen aanpassen en dat wil ik voorkomen)

nou was mijn eerste idee om dit te doen via een browser met frontpage, dit omdat een browser frames gebruikt. een nadeel hiervan is ook denk ik dat je de balken blijft zien. dit willen we ook niet

ik ben er nu al een paar dagen mee bezig om dit te realiseren maar ik zit nog steeds vast in het uitzoeken hoe ik dit moet doen.
heeft iemand hier een idee of kan iemand mij hier mee helpen om dit uit te werken?

alvast bedankt
timo

Hoi,

Als het goed is kun je in frontpage de frames uitzetten.
Ik durf je niet 1,2,3 te zeggen waar dit kan.

Ik zal wel even helpen kijken. Ik dacht dat dit in de eigenschappen van het frame zelf kon.
Dus op het lijntje van de balk gaan staan. Als de cursor dan 2 pijltjes wordt RMK-> eigenschappen en dan daar ff kijken

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen

Gr. Bjørn

ik hoef de frames niet uit te zetten.
ik kwam er via verschillende site achter dat ik beter iframes zou kunnen gebruiken. tot zover is het mij gelukt om de goede vakken te maken. maar nu is het probleem dat ik niet weet hoe ik die datumlijsten kan maken, en de foto slideshow.

timo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan