Prestashop - PDF.Php aanpassingen pakt hij niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jtheiner

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2010
Hallo,

Ik ben bezig met een Prestashop site.
Nu moet de factuur nog een paar kleine aanpassingen hebben.

Wanneer ik deze doorvoer in het bestand PDF.PHP dan zie ik die niet op de site (na ze natuurlijk online gezet te hebben).
Zelfs als ik alles uit PDF.PHP verwijder dan opsla, upload en een factuur genereer maakt het niks uit.
Wanneer ik het bestand van de server verwijder kan ik geen factuur meer maken, dan zie hij een dode link.

Hopelijk weten jullie het antwoord.
Alvast bedankt!

Het is handig als je wat meer informatie geeft.
Wat staat er allemaal in de pdf.php bestand?

Het zou handiger zijn als je wat code laat zien, met hoe jij het doet.

Tevens is de vraag waar hij de PDF opslaat en of er wel volledige schrijfrechten zijn op die plek.

Hallo,

Het is in een FPDF taal, een vage PHP taal voor pdf documenten te genereren.
Ik kan je wat code laten zien maar zou niet weten van wel document je het zou willen zien...
Ik denk dat ik het probleem gevonden heb, er is namelijk een knop bij instellingen:
Compileren forceren: Ja / Nee
Dit zorgt er voor dat Smarty templates bij elke aanroep gaat (her)compileren. Dit is handig bij de ontwikkeling en bij het debuggen. Het moet echter nooit in een productieomgeving gebruikt worden

Deze staat op Ja, Maar het lijkt wel of hij deze instellingen niet pakt. Ik heb al de bestandrechten gecontroleerd bij FTP, maar deze staan allemaal goed.
Kan het zijn dat ik nu zelf in de database moet gaan zoeken of de instellingen wel goed staan?

Heb contact opgenomen met een programeur. Deze heeft een keer goed meegekeken en hadmatig in de database veranderd dat hij veranderingen meteen moet laten zien. (dus wat ik dacht).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan