prestatie neemt sterk af na paar minuten game spelen (acer aspire 8930G 944G64BN)

Status
Niet open voor verdere reacties.

riflemaster333

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Ik heb laatst een acer aspire 8930G 944G64BN gekocht.
Ik had er in het begin nog geen games op staan en dus merkte ik van dit probleem nog niks
maar ik heb recentelijk call of duty 2 geintalleerd de laptop draait deze gewoon op full hd en alles op max settings met 200 fps (frames per second) in het begin. maar na een aantal minuten gaat de fps ineens naar de 20-30 en hapert het dus heel erg.
Weet iemand hoe dit komt? Of hoe ik het moet oplossen

Ik heb laatst een acer aspire 8930G 944G64BN gekocht.
Ik had er in het begin nog geen games op staan en dus merkte ik van dit probleem nog niks
maar ik heb recentelijk call of duty 2 geintalleerd de laptop draait deze gewoon op full hd en alles op max settings met 200 fps (frames per second) in het begin. maar na een aantal minuten gaat de fps ineens naar de 20-30 en hapert het dus heel erg.
Weet iemand hoe dit komt? Of hoe ik het moet oplossen

wat zijn de temperaturen van je pc ???? :-)

Ik heb PC wizard geinstalleerd en ff gekeken hoe heet onderdelen zijn als ik niks doe en dat is:

GPU : 56 graden
CPU : 36 graden
HDD : 40 graden

volgens mij is deze temperatuur voor GPU wel aardig voor als je niks doet :S
maar als ik een spel aan het spelen ben is het gewoon heletijd 200 fps en dan echt binnen 1 seconde blijft het op 30

Na 8 minuten gamen word de GPU zelf 87 graden en wss na iets langer nog heter.
Dit is volgens mij niet goed of wel?

De CPU blijft gewoon zelfde temp

ik heb ook een acer aspire 8930g... maar dan met een intel core 2 extreme 2,8 ghz... het probleeem is dat bij mij de temperatuur van de cpu ook constant blijft. maar dit klopt niet want je ziet de temperatuur helemaal niet oplopen of aflopen.ik gebruik trouwens speedfan.

De gpu veranderd wel kwa temp. maar de cpu niet. ik denk dat de senor niet goed is of geblocked ofzo. ik ben momenteel nog aan het zoeken naar een oplossing

bij het gamen gaat het ook goed voor kwartiertje maar dan begint alles te shocken.

gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan