Prestaties DoomIII icm ATI Kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charley

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
Hi all,

Van het weekend eventjes doomIII gespeeld. Nu is het zo dt mijn systeem niet meer helemaal state of the art is (zie "systeem") maar ik mag er toch wel van uit gaan dat ik alles vloeiend op "medium" kan spelen?

Nu heb ik wat vage berichten gelezen over het feit dat het spel is geoptimaliseerd voor NVIDIA kaarten. en dat je door ergens een config aan te passen de prestaties aanzienlijk verbeteren?

misschien dat iemand hier iets meer van weet, want ik ben vast niet de enige met een ATI kaart die Doom III wil spelen...:)

Cheers

Charley

Tja, medium settings met een 9600 PRO zal wel lukken, met een resolutie van 800 X 600 dan...

Allereerst zou ik de nieuwste drivers downloaden (Catalyst 4.8) die heeft weer betere ondersteuning voor OpenGL (waar DIII gebruik van maakt)

Dan maar hopen dat je medium setting op 1024 X 768 kan spelen... En anders maar op low setting, dan ziet het er waarschijnlijk nog steeds prachtig uit..

Succes,
Timothy

hoe kan je dit uitzetten dan? (de automatische aanpassing van je aa en asf)

want ik vind dit eigenlijk uitermate iritant, ik heb een uptodate pc en bij mij zet hij hem iedere keer weer terug

ATI

ga naar ati.com en probeer daar de nieuwste driver te halen. dat werkte voor m;n pa ook goed, het gaat gewoon veel beter lopen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan