JB86
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 dec 2005
Sinds kort speel ik fifa 07, ik heb alleen 1 probleem tijdens het spelen. Om de halve minuut ofzo staat het beeld echt een halve seconde stil en daarna gaat deze gewoon vloeiend verder. Naarmate ik langer speel wordt de tijd ertussen steeds korter, wat erg irritant is.
Op een oudere PC loopt dit spel echter wel vloeiend waar het detail gemiddeld staat en de resolutie op 1024 x 768 x 32. Zelf speel ik alles hetzelfde allen dan op hoog detail. Mijn pc is wel 2 jaar jonger, dus verwacht ik dat hij dit gewoon aan zou moeten kunnen.
Dit probleem heb ik ook met andere spellen gehad, maar dit keer werd het me te gek.
System specs:
Asus X850 pro (standaard 60 graden, na gamen 80)
1024 mb ram
AMD Athlon64 3500+ (standaard 40 graden, na gamen 45 tot 50)
2 x 120 mm fans (1 in, 1 out)
Zou dit probleem kunnen worden verholpen door de video-kaart fan te vervangen waardoor de temps wat afnemen? En welke fans raden jullie aan? Of kan er nog iets anders zijn dat dit probleem veroorzaakt?
Op een oudere PC loopt dit spel echter wel vloeiend waar het detail gemiddeld staat en de resolutie op 1024 x 768 x 32. Zelf speel ik alles hetzelfde allen dan op hoog detail. Mijn pc is wel 2 jaar jonger, dus verwacht ik dat hij dit gewoon aan zou moeten kunnen.
Dit probleem heb ik ook met andere spellen gehad, maar dit keer werd het me te gek.
System specs:
Asus X850 pro (standaard 60 graden, na gamen 80)
1024 mb ram
AMD Athlon64 3500+ (standaard 40 graden, na gamen 45 tot 50)
2 x 120 mm fans (1 in, 1 out)
Zou dit probleem kunnen worden verholpen door de video-kaart fan te vervangen waardoor de temps wat afnemen? En welke fans raden jullie aan? Of kan er nog iets anders zijn dat dit probleem veroorzaakt?
Laatst bewerkt: