Preview foto's in verkenner windows 7 niet meer aanwezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Athalon1951

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Berichten
131
Zoals in al de vorige windows versies kon je in de verkenner al je foto's zien als hij op miniatuurweergave stond, bij windows 7 is dit niet meer aanwezig, wel grote pictogrammen, kleine pictogrammen, details etc etc. Waar kan ik nu weer preview weergave instellen in de verkenner, want nu krijg ik vage standaard windows7 plaatjes in de verkenner te zien (inplaats van mijn foto's).:rolleyes:

Hetzelfde geldt ook voor het bureaublad, vroeger kon ik wisselen, nu opeens niet meer op de simpele manier, op de moeilijke manier krijg ik ook niet een bureaubal foto te zien die ik zelf op mijn bureaublad wil hebben, alleen maar thema's waar ik niet aan heb.:rolleyes:
 
Die miniatuurweergaven, die zouden er nog steeds moeten zijn, als je instelt grote of Extra grote pictogrammen (dit zijn de miniatuurweergaven)

je kunt nog steeds zelf je bureaubladachtergrond instellen.. ik dacht via rechtsklik op buraublad > personaliseren, en dan onderaan ergens Buraubladachtergrond, dan moet je daar ergens je achtergrond kunnen veranderen
windows7desktopbackgrou.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mhm, daar heb ik nog niet gekeken, want pictogrammen zijn bij mij geen miniatuurweergaven :) maar daar kan microsoft anders over denken natuurlijk :eek: Dat tweede ga ik eens bekijken, ik heb net windows 7 geinstalleerd op mijn nieuwe machine, maar vindt het een vaag geheel, alleen al Mijn Documenten naar D: te zetten was een crime, maar zo te zien zullen er nog veel meer crime's aankomen vrees ik.:rolleyes: geen mailprogramma is er al 1 en ik wil geen vage windows livemail op de machine, jammer dat eudora niet meer bestaat, dat was tenminste een mail progje. Dus daar moet ik ook weer een ander programma voor hebben en zo zal het nog wel even door gaan, straks de games op 64 bit etc etc .
 
Laatst bewerkt:
Mijn Documenten naar D: te zetten was een crime, .
tja... ik heb een upgrade van vista naar 7 gedaan, en in vista was dat zo gebeurd.. en dat is met de upgrade gewoon zo gebleven,


Als mailprogramma... Windows Live Mail is op zich toch wel een goede e-mailclient (ook met andere e-mail) anders is misschien office outlook een oplossing?
 
Nou wat ik ook kijk in de verkenner bij de instellingen, ik krijg alleen maar een preview van een stel kwasten met een klodder verf en een berggezicht (het ene zal wel voor JPG zijn en het andere voor BMP, maar heb 300 bergezichten en 231 kwasten met verf als preview:confused::confused::confused:
 
tja... ik heb een upgrade van vista naar 7 gedaan, en in vista was dat zo gebeurd.. en dat is met de upgrade gewoon zo gebleven,


Als mailprogramma... Windows Live Mail is op zich toch wel een goede e-mailclient (ook met andere e-mail) anders is misschien office outlook een oplossing?

Ik heb een nieuwe machine zonder OS erop gekocht en de retail versie erop gezet via de USB
stick met het progje van Microsoft op het OS te installeren via USB. Office outlook is mij te duur heb geen suite van microsoft met word etc etc erin. Windwos live mail heb ik eens gehad wat niet goed bleek te werken want je kon maar een bepaald account gebruiken (wat iker nog van weet) maar moet mijn mail niet met al die reclame bende van Microsoft omdat ik ookgeen MSN draai op de machine (net zoals al mijn andere machines) Ik draai helemaal geen live programma's van Microsoft, nooit gedaan ook, want ik chat nimmer etc etc
 
Laatst bewerkt:
Heb net een nieuwe laptop aangeschaft met windows7.

Blijkt nu dat in windows verkenner ik geen previews zie van mijn afbeeldingen. Wel berglandschappen :-(

Ook in het voorbeeldvenster kan ik geen afbeeldingen zien. Van andere documenten zie ik hier wel een voorbeeld.

Iemand een oplossing hiervoor ? merci
 
Heb net een nieuwe laptop aangeschaft met windows7.

Blijkt nu dat in windows verkenner ik geen previews zie van mijn afbeeldingen. Wel berglandschappen :-(

Ook in het voorbeeldvenster kan ik geen afbeeldingen zien. Van andere documenten zie ik hier wel een voorbeeld.

Iemand een oplossing hiervoor ? merci
Jawel, je gaat naar de verkenner in Windows 7, dan klik je het menu 'organiseren' open en gaat dan naar 'Mapopties' In Mapopties ga je naar de weergave tab en vink je het kruisje weg voor 'Bestandspictogram of miniaturen weergeven' dat is het hele verhaal, succes. :thumb:
 
Mhm, daar heb ik nog niet gekeken, want pictogrammen zijn bij mij geen miniatuurweergaven :) maar daar kan microsoft anders over denken natuurlijk :eek: Dat tweede ga ik eens bekijken, ik heb net windows 7 geinstalleerd op mijn nieuwe machine, maar vindt het een vaag geheel, alleen al Mijn Documenten naar D: te zetten was een crime, maar zo te zien zullen er nog veel meer crime's aankomen vrees ik.:rolleyes: geen mailprogramma is er al 1 en ik wil geen vage windows livemail op de machine, jammer dat eudora niet meer bestaat, dat was tenminste een mail progje. Dus daar moet ik ook weer een ander programma voor hebben en zo zal het nog wel even door gaan, straks de games op 64 bit etc etc .

d.d. 2010-02-09
Hi,
Ik draai het inderdaad eenvoudige en dus snelle programma Eudora 7.0.0.16 als mailagent onder Windows 7, 64-bit en heb geen enkel probleem daarmee.
 
d.d. 2010-02-09
Hi,
Ik draai het inderdaad eenvoudige en dus snelle programma Eudora 7.0.0.16 als mailagent onder Windows 7, 64-bit en heb geen enkel probleem daarmee.

Hallo, beetje laat jouw reactie, maar toch leuk dat men dus ook oude berichten leest :thumb: Zelf ben ik nu een maand verder en kan Windows 7 inmiddels door en door dromen :) heb gewoon een maand zitten klooien en vogelen zodat Windows 7 nu doet wat ik wil dat hij doet en niet andersom :) Het was even een overstap van XP, maar eigenlijk is Windows 7 64 bit hetzelfde, alleen een beetje luxer verpakt.

Ik heb nu een heel klein programmaatje voor de mail namelijk Dreammail (Het is een Chinees programma) met Nederlandse taal en nog simpeler dan simpel (dat is wat ik ook wil hebben) :) Nu ben ik weer Diablo aan het spelen en Masseffect, Unreal 2k4, COD WaW, Unreal 3 en nog wat van die spelen, dus ik vermaak mij prima en al helemaal dat de mail weer werkt :cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan