prijs verschillen en adviezen ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Ben bezig met het kijken en binnenkort aanschaffen van pc systeempje...Ben op zoek naar een simpel eenvoudig systeempje. (zoals hieronder omschreven)Gebruik pc voor fun. Muziek downloaden en branden, surfen op het web etc etc.

Deze apparaten staan erzoal op aangesloten:printer,flatscanner,web cam en cardreader om mijn foto's die ik met mijn canon powershot a 40 maak op te slaan etc.

Processor: Cpu AMD Athlon xp 2100 tray
Koeler: Boxed
Moederbord:MB S462 Asus A7V8XLAN KT 400 SB6.1/Lan
Geheugen imn PC333 512 mb ddr oem
Harddisk: HDD U 133/72 80 Maxtor PLUS9 Liq.
Videokaart: Geforce 2 mx 400-64 mb + tv out 128 bit retail
CD rom/DVD: CD DVD 16 X 48 LITE-ON
CD re writer: CD RW Lite-On 52x24x52 Retail
Geluidskaart: Creative SB Live Player 5.1
Speakerset:Speaker labtec pulse 420 black 2,surround
Floppydrive: FDD 3.5 1.44 FDD Samsung
Behuizing: Aopen H 600A P 4 Super-Tower 300 W
Toetsenbord: Keyboard PS/2 Sweet Sweet SW23 silver
Muis: mouse PS/2 Logitech Optical Wheel OEM
Monitor: Phillips17 inc. 107T41

Wat betreft kast: Wil graag 4 usb aansluitingen aan de voorkant hebben..

Heb 25 pc shops aangeschreven en heb diverse offertes reeds binnen... Alleen ben geschrokken van prijs verschil goedkoopste was rond 1000 E kwijt duurste offerte 1800 E Is dat normaal in deze handel?

De één zegt beveelt aan Gigabyte 7vax 1394 lan audio kt400 mobo. De andere prijst asus a7v8x lan socket a de hemel in, en vanmiddag stond er weer een verkoper tegenover mij die MSi mobo de hemel in prees

Zie als door de bomen het bos niet meer...
Wie heeft nog een verhelderend idee..

Please let me know, what i have to do....

Je moet gewoon even rustig kijken op www.aaarde.com

En val niet om van hun prijzen. ;) En dat is in de goede zin! Aaarde is zeker niet duur en ze leveren goede hardware. Bovendien hebben ze een uitstekende service! En ze smeren je niks aan. Want natuurlijk prijst een verkoper zijn spullen de hemel in... :s

Veel plezier

Ik vind de voorpret van het uitzoeken altijd het leukst! ;)

Je hebt al een Athlon XP 2000+ DDR systeem voor 560 euro. En je kunt je assoccoires er zelf bij uitzoeken en een offerte aanvragen. Ik heb onlangs nog een offerte aangevragen voor ongeveer hetzelfde systeem als jou, alleen iets meer power. Meer geheugen en meer processor snelheid en ik zat op een kleine 800 euro..

Succes!

Geplaatst door Faith
Ik vind de voorpret van het uitzoeken altijd het leukst! ;)

Yep, ik ook! Ik ben nu ook een systeem aan het uitzoeken, vrijwel hetzelfde als robert N. Maar dan met een betere videokaart en een RAID configuratie. Ik twijfel alleen nog tussen de a7v8x en a7n8x.

Misschien is het een idee om even op www.tweakers.net/pricewatch te kijken.

ga je die geluidskaart los kopen? Er zit er namelijk al een op het moederbord!

www.alternate.com ???

Zeg toetjefrutje ga daar eens kijken want wat ik er aantrof was alles behalve een site over pc's. Tenzij je van sm en bondage spelletjes met je pc houdt. ;)

Geplaatst door Charley

het is punt nl

heb zelf inderdaad die fout ook in het begin gemaakt...op mn werk..... niet blij

sorry!:) achja, het si wel redelijk goedkoop toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan