yammaski
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 mrt 2005
Het lukt niet anders.... een tabelletje meer of minder maakt niet uit

Dat was een "zwaar brokje", maar ik denk dat we rond zijn.

bedankt csshunter :thumb:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lukt niet anders.... een tabelletje meer of minder maakt niet uit
Daar zou ik me niet erg druk om maken: het werkt! En ik denk niet dat je veel klachten hierover zult krijgen van de sticker-bestellers.Het lukt niet anders.
<select class="textfieldColor" name="stickersBE_1_MirrorImage_Add" id="spiegelBeeld">
<option selected="selected" value="Nee">Gewoon (achterkant kleven)</option>
<option value="Ja">Spiegelb. (voorkant kleven)</option>
</select>
#spiegelBeeld {
font-family: arial, helvetica, sans-serif;
}
<p>Standaard is dat de stickers aan de achterkant van wat je voor je ziet hun kleeflaag hebben,
maar ze zijn ook in spiegelbeeld leverbaar.<br />
<br />
Als je een sticker/tekst aan de binnenkant van een ruit wil kleven en deze moet buiten leesbaar zijn,
selecteer dan "Spiegelb. (voorkant kleven)".<br />
<br />
En als je bvb. de vlammen ... enz.</p>
Ik noteer het ... maar dan moet ik dieper in de code duiken. Dat is misschien voor later. Nu eerst al de rest aanpassen.dat het ook zonder zo'n uitrolvakje kan, maar met een checkbox
Dat is een aardig compromis! Ik zal niet meer mopperen.Ok ... ik verander het in "Nee, gewoon" & "Ja, spiegelbeeld".
<input id="prijsZonderKorting" name="prijsZonderKorting" type="hidden" value="4,5" />
#perStukBox {
text-align: left;
margin-left: 65px;
}
Daar had ik me ook al suf op gekeken ! :shocked:Nog een klein schoonheidspuntje.
#perStukBox {
margin-left: 30px;
}
#perStukBox span {
display: inline-block;
line-height: 25px;
padding-left: 55px;
background: url(images/stickers-euro-label.png) no-repeat 0 50%;
}
Inderdaad, da's vreemd. Bovendien werkt na terugkomst op de 1 ex. de formaattoeslag niet meer door in de standaardprijs (wel op het totaal en op het prijskaartje; in de bad-test1.htm ging het wel goed).Maar het werkt niet in omgekeerde richting
In de code : "changeBG" verandert de kleur van de selector èn de (back)kleur van de image.
O ... dat betekent dat het kleurenkies-vakje niet verandert bij een optiekeuze voor een bepaalde kleur, maar het plaatje zelf (via z'n background-color) wel. En dan snap ik niet waarom ze qua (bg)kleur niet gelijk op mogen lopen.Ik heb paginas waarvan de (back)kleur verandert en waar de kleur niet verandert...
Die snap ik ook niet, want de "blur" is er alleen maar voor om de focus van de geklikte optie af te halen en heeft niets met de bg-color van de images te maken. Dwz. alleen als er ook geen bg-color van het keuzevakje zou zijn, maar die is er altijd.... omdat de "blur" bij de kleurenselector niet werkte met images zonder (back)kleur.
In de functie changeBG() wordt deze variabele in jouw formule niet meer gebruikt, dus die zou weggelaten kunnen worden. Maar als een javascrtipt-variabele benoemd wordt en verder niet gebruikt wordt, kan het geen kwaad als de variabele er als loze kreet in blijft staan.Mag je deze regel zomaar weglaten ?
Eh, voor het script is het wel ok, maar op deze manier verschijnt er dus geen wissel-image als de optie Light Grey wordt gekozen. Dan komt de sticker er zo uit te zien:Is dit ok zo ? Of kan dit weer ergens anders een fout teweeg brengen ?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.