• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Prijskaarten excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

GerdJan1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2015
Dag allen,

Ik ben bezig met prijskaartjes.
Ik heb een prijslijst in Excel
Nu wil ik graag op het prijskaartje de prijs hebben staan en het artikelnummer (heel basic)
Ik heb echt geen idee hoe dit moet. Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

(vergeef me als ik wat verkeer doe, ik ben nieuw hier)

Dag GertJan,

Laat maar eens zien wat je al hebt, in Excel

gast0660, ik kom op de site van moviesplay.com uit. Klopt dit?

EDIT, toevoeging: Met beide gegeven links kom ik (adware-vrij, in Firefox en Internet Explorer) op TinyUpload.com terecht.

Over moviesplay.com: Nee, ik kom gewoon op tinyupload.com terecht, dus je zult wel adware/malware op je computer hebben.
In ieder geval (in deze volgorde, want na cleanen in AdwCleaner wordt je pc geherstart):
Junkware Removal Tool
AdwCleaner

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hoi,
@dnties, klopt was gewoon een link via tinyupload, gewoon omdat vbtje te groot is om hier te posten, had zelf nog niet zover gedacht:o en wat ik post is zeker virus vrij

@gast0660: Jij bent hier niet het probleem, het is de pc van de vragensteller die blijkbaar niet adware-vrij is. Vandaar mijn tips aan hem daaromtrent. :)

Tijs.

Laatst bewerkt:
Uhm, ben niet zo'n virus Expert... Ik krijg ook een extra venster naar movie blabla (zit volgens mij in tinyupload zelf).
Voor de zekerheid wel de procedure van dnties gevolgd :)

Maar zelfs na het volgende van deze instructies wilde ik graag weten wat gast0660 als oplossing had aangedragen.
Nu kan ik wel een bestand downloaden maar das een download.php bestandje met 0 kb --> das tricky...

Doe ik iets fout?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan