primary hard disk error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt: hoe je in het bios komt of waaraan je het kunt herkennen?
Hiermee gaat je vraag omhoog ;)

Geplaatst door speedtouch
Slaap zacht :)
kijk morgen even in je bios of de usb device aanstaat om je usb poort aan te sturen

Dit bedoelde ik: Hoe kan ik dit zien?

Je zult in het bios gewoon moeten kijken naar iets wat met USB2 heeft te maken. Vaak zie je dan unable of enable.
De omschrijving verschilt per bios.
Kijk gewoon en geef hier op wat je zag.

IK kan in de BIOS niets vinden. Ben d'r inmiddels zat van en heb de labtop aan de computerman gegeven. Hij zou de harde schijf eruit halen en kijken of er nog iets te redden valt.
Allemaal bedankt. Ik laat de vraag nog even op onopgelost staan. Jullie horen nog hoe het afgelopen is.

Gr. Annet

Hij zou de harde schijf eruit halen en kijken of er nog iets te redden valt.
En je garantie dan? :p
Ik hoop dat je de gegevens kunt redden!

oeps ik ben te laat,

laptop is al weg :rolleyes:

Annet we horen de afloop nog wel. :)

Om het verhaaltje even rond te maken: Labtop is weer terug. Computerman heeft de harde schijf eruit gehaald en aan zijn PC gehangen en die kon hem niet lezen... foute boel dus. Toen naar de fabriek gestuurt, en ik denk niet dat ze daar zitten te wachten op het redden van een paar foto's. Nieuwe schijf erin en alles doet het weer. Maar mijn foto's ben ik écht kwijt. Ik had ze ook nog even op mijn camera moeten laten staan, maarja het is niet anders. Nu nog wel een klein netwerkprobleempje maar die vraag heb ik al ergens anders gestelt. Deze kan op "opgelost"
Gr. Annet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan