tijmen_4real
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 apr 2005
Hoi,
De laptop van mijn vriendin, Packard Bell EasyNote H5 (P4, 512mb, 40gb), heeft een probleem.
Ik denk dat het een hardware probleem is, maar zeker weten doe ik het niet.
Afgelopen week kreeg ik eerst een blauw scherm met onderin het bestand atapi.sys
Gister kreeg ik een melding op een blauw scherm dat er een voor het systeem nodige proces/ thread was afgesloten.
Bij het opstarten geeft ie nu wisselende meldingen, van
'Primary Master Harddisk Error' tot 'Error Loading Operating System'.
De harde schijf is van Seagate. Heb al 'es eerder problemen gehad met dit merk. Hij begint deze laatste uren een beetje te tikken. Had dit ook met mijn externe (ook een Seagate), en hierbij was de 'kop' kapot.
Ik vrees dit nu ook voor deze notebook.
De Diagnose CD van PB voor HDD en RAM gaf geen fouten aan, ook de CheckDisk niet.
Toch blijven de meldingen niet uit
Af en toe kom ik Windows in, maar voor hoe lang....
Is er iemand die dit probleem herkent ?
Heb PB al op de hoogte gesteld. Heb nog maar 3 weken garantie en ben bang dat ik eerst allemaal onnodige fixes en patches krijg, totdat men garantie voorbij is, vandaar dat ik ook mijn hoop op jullie vestig !
Help, wie weet raad, of is het verloren (schijf) zaak ?
Greetz,
Tijmen
De laptop van mijn vriendin, Packard Bell EasyNote H5 (P4, 512mb, 40gb), heeft een probleem.
Ik denk dat het een hardware probleem is, maar zeker weten doe ik het niet.
Afgelopen week kreeg ik eerst een blauw scherm met onderin het bestand atapi.sys
Gister kreeg ik een melding op een blauw scherm dat er een voor het systeem nodige proces/ thread was afgesloten.
Bij het opstarten geeft ie nu wisselende meldingen, van
'Primary Master Harddisk Error' tot 'Error Loading Operating System'.
De harde schijf is van Seagate. Heb al 'es eerder problemen gehad met dit merk. Hij begint deze laatste uren een beetje te tikken. Had dit ook met mijn externe (ook een Seagate), en hierbij was de 'kop' kapot.
Ik vrees dit nu ook voor deze notebook.
De Diagnose CD van PB voor HDD en RAM gaf geen fouten aan, ook de CheckDisk niet.
Toch blijven de meldingen niet uit

Af en toe kom ik Windows in, maar voor hoe lang....
Is er iemand die dit probleem herkent ?
Heb PB al op de hoogte gesteld. Heb nog maar 3 weken garantie en ben bang dat ik eerst allemaal onnodige fixes en patches krijg, totdat men garantie voorbij is, vandaar dat ik ook mijn hoop op jullie vestig !
Help, wie weet raad, of is het verloren (schijf) zaak ?
Greetz,
Tijmen