primary master

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinkel

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2006
Berichten
18
Hallo

sinds vandaag start mijn pc niet op. Hij ondervindt problemen met de primary master en de secondary slave. Hij detecteerd ze namelijk niet. Nou heb ik de pc gister gewoon normaal afgelosten en alles draaide gister goed. Vandaag dus niet. Ik kan ook niet in setup komen wat hij blijft zwart. Mijn bios vindt hij ook niet en ik kan mijn personal configuratie (als je op tab drukt) niet veranderen.

Ik heb geen cd ( heb geen diskette station) van windows xp. Is het nu zo dat mijn hdd gecrashed is?

Bedankt voor de hulp:D

Hij piept ook, maar het is 1 keer tijdens het opstarten (als hij de slaven aan het detecteren is) nou heb ik al wat opgezocht maar het blijft onduidlijk:eek:
 
Laatst bewerkt:
Zie je wel dat die de bios doorloopt.?
 
Hey,

bedankt voor je antwoordt. Ik snap er niets van. Ik heb de computer een nachtje van de stroom gehaald en alle USB kabels eruit getrokken en nu doet hij niet. Ik ben gister uiteindelijk in me setup gekomen. Daar gaf hij aan dat de primary master niet geinstaleerd was, eveneens de secondary slave/master.

Heb geen flauw idee wat er aan de hand was. Maar hij doet het weer. Bedankt voor je reactie :D:thumb::thumb:

groeten,

Pinkel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan