Heb al eens vraag gesteld onder format,maar was iets vergeten,en ja ik ben van het zekere type,liever 2x vragen dan 1 complete crash!!
Hello,
mijn huidige schijf
Model Number:ST340016A
Capacity:40 GB
Speed:7200 rpm
Seek time:9 ms avg
Interface:Ultra ATA/100
krijgt een groot broertje bij
WD Caviar® .
Rotational Speed: 7200 RPM Capacities: 80Gb
Interface: Ultra ATA/100 Average Read Seek Time: 8.9 ms
Buffer Size: 8 MB
Moederbord =INTEL 845WN processor P4 1,5GHZ 512ram OS xp pro
De bedoeling is deze uit de verpakking te halen,aan te sluiten aan stroom en IDE-kabel,bios op auto-detect zetten,reboot en dan via GHOST-CLONE oude naar nieuwe te kopieren.
(Ben ik tot hiertoe iets vergeten?)Als ik terug opstart,van welke schijf gebeurd dat?(de oude waarsch?)
Hoe maak ik nu alles(hoop ik toch)netjes is overgezet.de oude schijf volledig leeg?Om daar in de toekomst images en bepaalde bestanden op te zetten.En als ze leeg is word er dan automatisch opgestart v/d nieuwe??,
waar kan ik best die nieuwe schijf aanhangen?
PRIM. IDE M=DVD-rom
PRIM. IDE SL=VRIJ
SEC.IDE M=HUIDIGE HD
SEC.IDE SL=CDRW
kan ik de nieuwe gewoon aan de primary ide slave hangen.Of moet ik alles gaan versteken en heeft dat invloed op de software of biosinstellingen voor deze apparaten??
alvast bedankt
Hello,
mijn huidige schijf
Model Number:ST340016A
Capacity:40 GB
Speed:7200 rpm
Seek time:9 ms avg
Interface:Ultra ATA/100
krijgt een groot broertje bij
WD Caviar® .
Rotational Speed: 7200 RPM Capacities: 80Gb
Interface: Ultra ATA/100 Average Read Seek Time: 8.9 ms
Buffer Size: 8 MB
Moederbord =INTEL 845WN processor P4 1,5GHZ 512ram OS xp pro
De bedoeling is deze uit de verpakking te halen,aan te sluiten aan stroom en IDE-kabel,bios op auto-detect zetten,reboot en dan via GHOST-CLONE oude naar nieuwe te kopieren.
(Ben ik tot hiertoe iets vergeten?)Als ik terug opstart,van welke schijf gebeurd dat?(de oude waarsch?)
Hoe maak ik nu alles(hoop ik toch)netjes is overgezet.de oude schijf volledig leeg?Om daar in de toekomst images en bepaalde bestanden op te zetten.En als ze leeg is word er dan automatisch opgestart v/d nieuwe??,
waar kan ik best die nieuwe schijf aanhangen?
PRIM. IDE M=DVD-rom
PRIM. IDE SL=VRIJ
SEC.IDE M=HUIDIGE HD
SEC.IDE SL=CDRW
kan ik de nieuwe gewoon aan de primary ide slave hangen.Of moet ik alles gaan versteken en heeft dat invloed op de software of biosinstellingen voor deze apparaten??
alvast bedankt