R.v.d.Weijden
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jun 2003
Hoi ik heb een nieuwe schijf in mijn computer geïnstalleerd en tijdens het opstarten via de WinXp home cd-rom een partitie aangemaakt (NTFS); dit ging prima maar de rest van de schijf herkent ie niet (ook niet in schijfbeheer) ik heb toen de schijf met partition magic weer helemaal in bedrijf kunnen krijgen (partitie onder NTFS aan gemaakt en geformatteerd) , alleen de stationsaanduidingen waren niet goed schijf d en f waren de cdroms (deze heb ik los moeten koppelen om de stationaanduiding goed te krijgen) maar hierna kreeg ik de melding als ik de comp. uit had staan en weer aan zette dat er een melding kwam "primary harddisk fail press F1 to continue" als ik dat doe start ie normaal op en zie iki ook alle schijven en kan er mee werken.
Ook bij een reset start de computer gewoon op zonder de melding (dit alles onder NTFS)Ik heb daarna in de bios uitgevinkt de optie stop on all errors) kan dit trouwens kwaad ?? de computer start nu wel goed op.
Of is deze melding te verhelpen (had gehoord dat het de batterij van het moederbord kon zijn maar de comp. is ong. een half jaar oud)
B.v.d. R.v.d.Weijden
Ook bij een reset start de computer gewoon op zonder de melding (dit alles onder NTFS)Ik heb daarna in de bios uitgevinkt de optie stop on all errors) kan dit trouwens kwaad ?? de computer start nu wel goed op.
Of is deze melding te verhelpen (had gehoord dat het de batterij van het moederbord kon zijn maar de comp. is ong. een half jaar oud)
B.v.d. R.v.d.Weijden