prince of persia sands of time

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo
ik heb dus de spel prince of persia sands of time op ,en
ik kom er niet meer uit zit vast en weet geen raad???ik zit op de 2 e level en er komen dus 3 palen uit de grond ,alleen als je verder gaat kan je ook niet verder dus ik weet het effe niet meer ...kan er iemand mij helpen met wat ik moet doen !!?

Alvast erg bedankt !!:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Oooooo, als je verdergaat kan je ook niet verder?
Legt het eens duidelijk uit joh.......:p

prince

hallo,ja het is dus toch onduidelijk maar ik zal het je beter uitleggen ,,ik zit op de 2 e stage als je begr wat ik bedoel je komt op een balkon en de pc laat zien waar je eerst heen moet voordat ik die steen of zo dat glimmende ding) kan pakken,,waar ik eerst heen moet is waar er 3 balken uit de grond komen met van die haken eraan ,daar moet je langs , maar als je er langs bent kan je ietsje verder en verder kan je niet ,,daar loop ik vast ! daar moet je iets kunnen doen, maar wat!? ,,duidelijker kan ik het je niet veretellen ,,het is nog het begin van het spel , 1e level is gesaved en als ik begin, begin ik gelijk daar op die balkon ,,daarna ren je via de muur naar de andere ,,daarna ren je en spring je ,,,daarna ren je en spring je en daarna spring je weer en kom je bij die room op het balkonnetje , waar die steen glimpt!! daar ligt het probleem ,..

Nou ik hoop dat je het begr!Alvast erg bedankt!!!

Michael.J

Laatst bewerkt:
Ik heb het spel al een tijd geleden en weet niet meer hoe het moet. Kijk eens in een walktrough, die voor de PlayStation zijn ook goed. Gewoon even in Google zoeken.

Kijk es goed om je heen zou ik zeggen...je kunt absoluut wel ergens heen! Ik herinner het me niet waar je in deze situatie naar toe moet, maar kijk gewoon goed rond.

Zijn er richels of vlaggenstokken die uit de muur steken? Zijn er knoppen op muren die een uitschuifbaar plateau activeren? Laat je je misleiden door de soms lastige camerapositie en kun je toch wel omhoog / omlaag, maar zie je dit niet doordat de camera dit verdoezeld? Probeer iig om langs alle muren te lopen en te springen en dergelijke, zodat je alle mogelijke "bestemmingen" kunt proberen..

Dit zijn een aantal vragen / tips die je jezelf kunt stellen en misschien helpen ze je verder te komen...:)

Laatst bewerkt:
Is al weer een tijdje geleden, maar volgens mij weet ik het wel.

Je zit dan in een stukje gang die dood loopt net na die palen. Je moet aan de rechterkant een wallrun doen (tegen muur oprennen) en springen naar de muur aan de andere kant. Daar zit een richel waar je op kunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan