Prince of Persia: The Forgotten Sands geen beeld!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoHeld

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
146
Mensen,

Als ik Prince of Persia: The Forgotten Sands opstart heb ik helemaal geen beeld, alles is zwart!
Ik hoor op de achtergrond wel de reclame van Ubisoft en hoor het menu etc.
Mijn videokaart is ook niet kapot want andere games doen het nog wel steeds.
Heb ook de nieuwste drivers en DirectX..
Help mij?

Alvast bedankt,
Menno
 
En je pc voldoet aan de systeemeisen van het spel?

Of te wel, met welke hardware werk je?

Je drivers zijn ook up to date?
 
Ja m´n pc voldoet zeker aan het spel!
Heb een ATI Radeon HD 4890
4 GB Intern Geheugen.
Dat is dus niet het probleem en ja drivers zijn up to date..
 
Je volledige specs, dit is alleen videokaart en geheugen. Is toch even nodig om dat te kunnen uitsluiten.

Krijg je verder ook een melding in beeld? Zoals Out Of Range of iets in die geest?
 
Systeem is zeker in orde kan je dat verzekeren speel nu Singularity, Dirt 2 en Modern Warfare 2 alles op High en resolutie van 1920x1200 dus dat is echt het probleem niet. Krijg geen melding. Als het beeld zwart wordt kan ik niks meer, alt+tab of Ctrl+Alt+Del
werkt allemaal niet. Pas als ik mijn computer afsluit met de uitknop natuurlijk, zie ik weer beeld maar sluit hij natuurlijk af.
 
Menno, wij kunnen niet in jou pc kijken...

Voor de volledigheid en om eea uit te sluiten hebben we toch alle specs even nodig. Daarna kunnen we verder denken.
 
Naam van besturingssysteem Microsoft® Windows Vista™ Ultimate
Versie 6.0.6000 Build 6000
Andere beschrijving van besturingssysteem Niet beschikbaar
Leverancier van besturingssysteem Microsoft Corporation
Systeemnaam MENNOPC
Systeemfabrikant System manufacturer
Systeemmodel P5Q DELUXE
Systeemtype Op x86 gebaseerde pc
Processor Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz, 2403 MHz, 4 core('s), 4 logische processor(s)
BIOS-versie/datum American Megatrends Inc. 1004, 23-7-2008
SMBIOS-versie 2.5
Map met Windows C:\Windows
Systeemmap C:\Windows\system32
Opstartapparaat \Device\HarddiskVolume1
Landinstelling Nederland
HAL (Hardware Abstraction Layer) Versie = "6.0.6000.16386"
Gebruikersnaam MennoPC\Menno
Tijdzone West-Europa (zomertijd)
Totaal fysiek geheugen 3.326,25 MB
Beschikbaar fysiek geheugen 2,11 GB
Totaal virtueel geheugen 6,66 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 5,53 GB
Ruimte voor wisselbestand 3,54 GB
Wisselbestand C:\pagefile.sys

Dit genoeg?:p

Menno
 
Yup, prima specs voor het spel! Dank voor het plaatsen.
Ben even verder wezen zoeken, zou je dit eens willen/kunnen proberen?

Possible Solution #1: (By Boxed0 from the Steam forums)

Open regedit, search for “AlternateVerticalSyncThreshold”. Unless you have multiple Ubi games installed, it should immediately give you PoP’s registry key. It should look something like Software->Ubisoft->Prince of Persia - The Forgotten Sands->1.000000000->Engine

Right-click the folder called 1.000000000 and rename it to 1.0.

Problem solved. Yeah, it’s hilarious, I know. Way to go, Ubisoft.

Bron
 
Sorry helpt niet de map heet al 1.0...
Bedankt voor de moeite in ieder geval.
Meer opties?
 
Ja hij doet het inderdaad wel op lagere resolutie! Maarja ik wil natuurlijk wel op 1920 spelen :p!
 
Ja hij doet het inderdaad wel op lagere resolutie! Maarja ik wil natuurlijk wel op 1920 spelen :p!
Ik denk dat je het dan maar op lagere resolutie moet spelen omdat jouw computer hoger niet aan kan(of je moet natuurlijk andere instellingen lager/uit zetten zoals shadows ofzo). Ik heb je specs niet gezien(van hardware heb ik niet heel veel verstand), dus ik weet niet hoe goed ie is, maar ik weet wel dat de resolutie alleen al de snelheid aanzienlijk snel kan laten afnemen als je over de grens gaat die het kan draaien.

Als ik zelf spellen op veel te hoge instellingen instel, krijg ik op een goed moment alleen al bij het menu een zwart beeld. Ik denk dus dat dat het probleem is, dat je computer niet hoger aan kan.
 
Laatst bewerkt:
Dat sowieso niet, denk dat je toch nog maar eens naar me specs moet kijken en de reactie van Litaa want mijn pc kan het makkelijk aan. Kijk dan ook naar mijn reactie, speel namelijk alles op 1920 en PoP is nou niet echt het zwaarste spel dat op dit moment uit is. Heb toendertijd ook Crysis alles op z´n hoogst gespeeld dus ik kan je garanderen dat dat echt niet het probleem is!
 
@ Menno,

Mooi dat het nu werkt! Snap dat je een hogere resolutie wilt, maar dit is echt een veel voorkomend probleem. Dus misschien een patch in de toekomst.

@ rodojo

Mijn laatst link niet gelezen zeker...

Staat precies in hoe en wat met betrekking tot het spel en bepaalde resoluties. En dat is niet beperkt tot 1 videokaart. Dus die test is helemaal niet nodig. Zit em puur in het spel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan