Prince Of Persia - The Forgotten Sands save games

Status
Niet open voor verdere reacties.

DriverX

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Berichten
59
Er zitten veel foute in dit spel waarbij je vast komt te zitten.
Maak daarom heel vaak een backup van je save game file.
Deze kun je vinden in de map:

C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\storage\SKIDROW\11

Zoek anders de map STORAGE op als je geen SKIDROW game hebt :eek:

Door het bestand 4.save te vervangen voor een vorige versie hoeft je dan niet het spel helmaal opnieuw te spelen.

De gameplay van dit spel is simpel en leuk :love:
maar voor een amateur in computer gebruik, is deze game niet weggelegt.
Om met de foute om te gaan, heb je toch wel enige ervaring nodig met verkenner?
 
back up save game lukt niet

Hoi,

Bedankt voor de tip. Ik heb het geprobeerd maar helaas werkt het niet bij mij. Ik ben weer bij het eerste level begonnen en heb meteen een kopie gemaakt van het bestand 4.save die daarna dus 4 - kopie heette. Vervolgens heb ik zodra ik in het 2e level was weer een kopie gemaakt van het primaire 4.save bestand, in de veronderstelling dat de 1e kopie die ik gemaakt had van het 1e level was, en deze 2e kopie van het 2e level.
Maar het werkt dus niet. Welk save bestand ik ook open, ik kom weer bij het begin van het spel uit.

Hoe kan dit? Doe ik het wel goed?

(Ik heb trouwens ook al van internet een save file gedownload die voor 100% uitgespeeld is, maar hier kan ik ook niks mee aangezien ik dan bij de eindbaas kom, maar alsnog alle voorgaande levels niet kan spelen.:confused:)
 
hoi, ik heb er niet echt last van, ik heb nu het eerste level uitgespeeld maar kan gewoon doorspelen, waarom is het dan bij jou anders?
 
Ik weet niet over, maar het spel Prince of Persia is echt mooi en interessant spel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan