prince of persia the sands of time

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArAsH

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
hallo, als ik prince of persia the sands of time wil spelen dan word het scherm zwart en er staat. The game ended unexpectedly. kan iemand mij hiermee helpen?

pop

geforce 4
74,5 gb
windows xp prof.
ik heb niet zoveel verstand van computers hoor :D

Kan aan de drivers liggen van je Geforce kaart, wanneer heb je deze voor het laatst ge-update ?
En welke Geforce 4 is het ?

pop

ìk heb de geforce 4 mx 420 en ik zou niet weten hoe ik mn videokaart update

Op internet gevonden :

I had/have the same problem with my nvidia geforce 4 mx 420 (the card isn't supported by the game :( ), I used 3D-analyzer to run the game, The game has not a very high fps, but I can play with it (XP1800+ 384M).
I've made it also running without this 3d-analyser, by turning off some options like special effects (and some more).
try it.

3d analyzer at:
http://www.3dfxzone.it/files/download/emu_tnl/3danalyze_2.31.zip

Video kaart driver kan je updaten door te gaan naar www.nvidia.com dan linksboven naar download drivers.

Wel handig om eventueel een herstel punt te maken in XP, de nieuwste drivers zijn niet per definitie de beste.

Ik ben je dankbaar voor je hulp..
maar wat moet ik met zo een programma als 3danalyzer ik snap er nix van.

dit staat er als ik het wil spelen:
Your videocard « NVIDIA GeForce4 MX 420 (Compaq) » is not supported.
Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard pixel shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.

Zie mijn mededeling onderaan: kijk es in de Readme van het spel :)

Daar staan altijd de minimale systeemeisen en die melden: NVIDIA GeForce 3 or higher (excluding NVIDIA GeForce 4 MX), ATI Radeon

Dus het is erg jammer (want het spel is echt een briljantje, vind ik), maar hij zal het niet gaan doen! :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan