Prince of persia two thrones

• Onderwerp starter Onderwerp starter kggr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, je moet op zoek gaan naar de originele pop3.exe op je hardeschijf, die vervang je dan door de crack die je nu hebt. (in program files kijken, dan onder de uitgever van Prince of Persia, en dan dit bestand opzoeken en vervangen)

EDIT: Let ook op wat gast0225 zegt, maar het kan ook een false-positive zijn.

Had ik al geprobeerd werkt niet.

Wat is de foutmelding die je krijgt, nadat je de file gekopieerd hebt? (dus nadat je het gekopieerd hebt dubbelklikken op het bestand in de map)

Als het de foutmelding van je eerste bericht betreft, zou ik op zoek gaan naar een andere.

Wat is de foutmelding die je krijgt, nadat je de file gekopieerd hebt? (dus nadat je het gekopieerd hebt dubbelklikken op het bestand in de map)

Als het de foutmelding van je eerste bericht betreft, zou ik op zoek gaan naar een andere.

Ik krijg dit foutmelding: Kan entrypoint van procedure _binkSetVolume@12
niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll.

Laatst bewerkt:
dan heb je iets niet goed gedaan, of je start de verkeerde .exe op ofzo .. Kijk alles nog maar eens goed na.

Waarom zit er in prince of persia two thrones iso en crack.
en in prince of persia warrior within geen.

Warrior within werkt zonder iso en crack.
Ik heb beiden gedownload op -Knip-

Laatst bewerkt door een moderator:
Warrior within werkt zonder iso en crack.

De originele PoP: Warrior Within heeft ook een kopieerbeveiliging. Mogelijk heb je een download met een voorgeïnstalleerde crack.

Ik heb een nieuwe download gevonden.
hopen dat die wel werkt.:cool:

Ik heb net disk key ingevuld
maar ik krijg dit melding:The disk key you entered does not correspond to the disk in the drive. Make sure you use correct cd key.

Waar vindt ik een disk key die bij de disk drive hoort?

Laatst bewerkt:
Heb het idee dat het bij het kopieren van de crack en .dll al fout ging.

Je moet alle bestanden uit de crackfile kopieren en plakken in de map waar je het spel hebt geinstalleerd en je moet bij de .exe sowieso de vraag krijgen of je het originele bestand wilt overschrijven.

Krijg je die vraag niet, plak je op de verkeerde lokatie.

Verwijder het spel eens en installeer het eens opnieuw. Plak daarna de inhoud van de crack map op de juiste lokatie en start het spel.

Heb het idee dat het bij het kopieren van de crack en .dll al fout ging.

Je moet alle bestanden uit de crackfile kopieren en plakken in de map waar je het spel hebt geinstalleerd en je moet bij de .exe sowieso de vraag krijgen of je het originele bestand wilt overschrijven.

Krijg je die vraag niet, plak je op de verkeerde lokatie.

Verwijder het spel eens en installeer het eens opnieuw. Plak daarna de inhoud van de crack map op de juiste lokatie en start het spel.

tnx de spel werkt nu :d

Waar vindt ik een disk key die bij de disk drive hoort?

Deze key zit bij het originele spel. Ook al heb je de key op het net gevonden, dan werkt die toch niet i.c.m. een slecht gemaakte image.

Mocht je het spel ooit willen kopen, dan kan ik je de PoP Trilogy aanraden. Je krijgt dan Prince of Persia: the Sands of Time, Warrior Within en The Two Thrones in één box. Deze is vast nog wel ergens te vinden in de budgetbak of op marktplaats en zal niet meer dan 10 euro kosten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan